Jędrne piersi

1. Data: 2002-08-29 08:32:04

Temat: Re: Jędrne piersi
Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem do biustu - Avon, nie jest tlusty, dobrze sie wchlania, napina ladnie
skore i na mnie juz dziala (a przynajmniej odnosze takie wrazenie:-)

1. Data: 2002-08-29 08:36:08

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Krem do biustu - Avon, nie jest tlusty, dobrze sie wchlania, napina ladnie
> skore i na mnie juz dziala (a przynajmniej odnosze takie wrazenie:-)

http://www.gazeta.pl/usenet/

A jak długo go stosujesz ?

1. Data: 2002-08-29 08:36:43

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. raczki zlozyc jak do paciorka na wysokosci piersi,
> sciskac i rozluzniac dlonie na przemian (3 serie po 10 razy)
> 2. stanac przed sciana, rece oprzec na scianie i robic pseudo pompki
> 3. a poza tym plywac

Popieram, sama tak robilam (i robie). To dziala.
Jest jesszcze takie cwiczenie: Bierzesz dwie slusznej wagi rzeczy (ja dwa
tomy slownika j. polskiego). po jednym do reki, siadasz na krzesle, plecy
proste, trzymasz slowniczki na wysokosci glowy i niezbyt szybko podnosisz do
gory, az do wyciagniecia rak i opuszczasz. 3 serie po 10 razy.

kladziesz sie na laweczce na plecach, po jednym slowniczku do reki i
podnosisz te slowniczki tak, aby byly na wysokosci piersi. Rece lekko
zgiete, tak jakbys kogos chciala objac. 3 serie po 10 razy.

Rece na wyskokosci piersi, chwytasz jedna dlon druga dlonia za palce (nie
umiem tego lepiej opisac: nie jakbys podawala komus dlon, ale jakbys
"zawijala" palcami palce). Trzymasz mocno i rozciagasz rece, nie puszczajac
dloni. 3 serie po 10 razy.
Bardzo pomocne, polecam. Efekty sa po... paru miesiacach. Jak przy
wszystkich cwiczeniach liczy sie cierpliwosc i wytrwalosc.

A pompki wbrew pozorom nie tyle ramiona wzmacniaja, co wlasnie przede
wszystkim miesnie klatki piersiowej :))

Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-29 08:37:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ujedrniajacy Kolastyna(tlusty ale tani)

Oriflame robi takie coś specjalne do biustu - ma konsystencję żelu, ale
działanie to jest chyba tylko od posmarowania do umycia, bo on jakby zastyga
na skórze i ją dzięki temu lekko usztywnia... Działań długoterminowych jakie
obiecuje ulotka/katalog nie przyuważyłam... Zużyłam jedno opakowanie, co je
dostałam od mamy w prezencie... No chyba, że zauważyłam... Bo było tak, ze w
tym czasie chudłam i dostałam to coś "żeby mi skóra nie zwiotczała"... no i
nie zwiotczała...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-29 08:38:24

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Aug 2002, m wrote:

> ale na miesnie ramion...

Co to są "mięśnie ramion"?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-08-29 08:41:05

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Mapet(ka) <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> A pompki wbrew pozorom nie tyle ramiona wzmacniaja, co wlasnie przede
> wszystkim miesnie klatki piersiowej :))

I grzbietu.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-29 08:45:06

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a) w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0208291038100.1476-100000@joanna.
jfedor.org:

> Co to są "mięśnie ramion"?

Triceps, biceps...

--
http://www.iskcon.pl/ [ISKCON]

1. Data: 2002-08-29 08:45:27

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jakieś

uzywam bo wiek tego wymaga, ale nie licz ze sie podniosa po kremach.
Raczej widze roznice jak przestaje uzywac, skora jest wtedy bardzo
nieciekawa
magda

1. Data: 2002-08-29 08:49:31

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Krem do biustu - Avon, nie jest tlusty, dobrze sie wchlania, napina ladnie
> skore i na mnie juz dziala (a przynajmniej odnosze takie wrazenie:-)

:)))
wizualnie lekko powieksza piersi
to wiem od konsultantki wielokrotnie przeszkolonej:)))

1. Data: 2002-08-29 09:05:01

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I grzbietu.

Zgadza sie. :)