Jest postęp.

11. Data: 2018-09-19 19:30:50

Temat: Re: Jest postęp.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-19 08:38, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
o-technologie-szczurzy-krol/

> Czytając o tym Szczurzym Królu... toż to opis żywcem wyjęty z zachowań lokatorów
> budynku w Warszawie na ul. Wiejskiej.

Zauważ, że wielokroć ważniejsze są te Szczury, które omijają szerokim
łukiem całą tą okolice.

Zgrabnie ujął to niejaki Adam Mickiewicz, piszac o Narodzie, jak o lawie.

12. Data: 2018-09-19 19:48:01

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaki postęp gdzie płonące koscioły i wiszący na linach klerycy? W Chile masz postęp
patrz...

https://www.wykop.pl/link/4387267/manekiny-w-sutanna
ch-zawisly-na-moscie-w-stolicy-chile/

13. Data: 2018-09-19 20:07:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 18:50, Trybun pisze:

> To ciebie coś zbiorowo gwałci,

Bez wątpienia jesteś debilem.

>  w głowie. I co tak na okrągło o tym
> chronieniu..

A czego nadal nie rozumiesz?
Kościół chroni pedofilów i w końcu ktoś ich ukarał.
Nie wiem, jak prościej mogę ci to napisać.

> To poszkodowany bądź świadek ma wzywać policję czy zgłaszać
> się do prokuratury..

Ręce opadają... Ile ty masz lat?
Dziecko ma zgłaszać się na prokuraturę?
I jaki świadek? Myślisz, że oni tak wszyscy oficjalnie przy świadkach
gwałcą dzieci?
Dlatego te sprawy są takie trudne. W końcu ktoś normalny takiego zboka
przyłapie, albo jakieś dziecko poskarży się normalnemu rodzicowi. I
wtedy zaczynają się zgłaszać inni poszkodowani. Najtrudniej być tym
pierwszym, a tym bardziej w jakiejś wiosce, gdzie sąsiedzi próbują
odważnego zaszczuć. A biskup zboka szybciutko przenosi na inną parafię i
próbuje sprawę zatuszować.
Jakbym dziecku tłumaczył...

> w sumie czego ty oczekujesz - zgwałcił zbok i ma
> sam się zgłosić czy jakiś zupełnie niezwiązany ze sprawą inny klecha -
> ma fałszywie donosić i oskarżać, świadczyć w czymś czego nie widział  i
> co to do diabła znaczy to "UKRYWANIE"??

Ukrywanie, znaczy ukrywanie. Niedorozwinięty jesteś umysłowo, czy jak?
Mechanizm, jak klechy ukrywają zboczonych klechów możesz sobie sam
poczytać. Jest ogólnie dostępny i powszechnie znany. Tylko ty jeden
biedaczku ich nie znasz.
Żenujące.

> Biskup ma kamerę i widzi każdy
> krok każdego swojego podwładnego?

Ile razy trzeba ci napisać to samo?

> Poza tym na ukrywanie przestępców jest paragraf. Jakoś nie obiło mi się
> o uszy o aresztowaniach tych ukrywających bandziorów.

SERIO?
Nareszcie dotarło. Cud.
Teraz rozumiesz dlaczego w końcu ludzie się na klechy i ich instytucję
wkurwili. Bo do tej pory byli bezkarni.

> Tak więc z łaski
> swojej - nie zamieniaj się w bezmyślną katarynkę w tych swoich
> oskarżeniach.

No debil :)
Zapodać ci jeszcze raz linki ze skalą ich przestępstw w poszczególnych
państwach (a przynajmniej tych, które w końcu się za nich zabrały), czy
dasz radę znaleźć samodzielnie?
Jakim cudem nauczyłeś się pisać i czytać? I kto ci zabrania zapoznać się
z tymi informacjami?

> Przyganiał kocioł garnkowi.

Bredzisz. Tu nie ma symetrii.
Potępianie i zwalczanie faszyzmu, to nie to samo co faszyzm.
Uważasz, że ci co do faszystów strzelali podczas wojny i podczas
okupacji, to tacy sami co ci faszyści, tak?
Pogorszyło ci się.

>  Nie Kościół, a Kościół został ukarany - hitleryzm w najczystszej postaci.

Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.
W tej prawdziwej kościół jest winny.

> Proponuje wreszcie stanąć przed lustrem i rzetelnie określić swój kolor.

Proponuję wreszcie przestać zamykać oczy na fakty i udawać, że ich nie ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-09-19 21:42:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

>  Nie Kościół, a Kościół został ukarany - hitleryzm w najczystszej postaci.

https://oko.press/holandia-20-z-39-biskupow-krylo-ks
iezy-pedofilow-czterech-molestowalo-dzieci/

"Rezultat jest swoistą listą hańby, umieszczono na niej nazwiska i
zdjęcia. Na 39 biskupów holenderskich dwudziestu, wśród nich dwóch
kardynałów kryło gwałcicieli dzieci, a czterech z nich samodzielnie
popełniało przestępstwa."

Jeżeli to cię nie przekona, to już nic cię nie przekona, że czarne jest
czarne, a białe jest białe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-09-19 21:48:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 21:42, Kviat pisze:

> [...]
> popełniało przestępstwa."
>
> Jeżeli to cię nie przekona, to już nic cię nie przekona, że czarne jest

"Na przykład w 1969 roku wyszło na jaw, że kapelan w mieście Maastricht
molestował sześcio-, siedmioletnie dziewczynki. Zamiast kary otrzymał
parafię w miasteczku Thorn. Mimo że proboszcz dalej wykorzystywał
dzieci, kolejny biskup przesuwał go z parafii do parafii. ,,Zwiedzając" w
ten sposób całą prowincję Limburgię, przez dwadzieścia lat mógł
bezkarnie robić swoje."

"Kościół w zeszłym tygodniu raz jeszcze przeprosił, potwierdzając, że
informacje zawarte w artykule są prawdziwe. ,,W Kościele, którego
zadaniem jest głosić Ewangelię Chrystusa, nigdy nie powinno dojść do
wykorzystywania seksualnego. Odpowiedzialność za to ponoszą przede
wszystkim biskupi. Dlatego bardzo żałujemy, że niektórzy biskupi nie
stanęli na wysokości zadania, lub nawet sami dopuszczali się
wykorzystywania seksualnego" - napisał episkopat Niderlandów w reakcji
na publikację NRC."

"Duchowni kajali się i obiecywali zrobić wszystko, żeby wyjaśnić każdą
sprawę i zapewnić zadośćuczynienie każdej ofierze."

"Tymczasem w marcu 2016 roku media odkryły, że ten sam Kościół po
cichutku, za plecami organizacji ofiar i władz publicznych, kupuje
milczenie molestowanych"

"Możliwe, że holenderski kościół wciąż czekają kolejne skandale
pedofilskie. Jednak nawet jeśli jeszcze cokolwiek wyjdzie na jaw, skala
tych odkryć będzie prawdopodobnie niewielka w porównaniu z tym, co do
odkrycia jest w Polsce, gdzie temat molestowania seksualnego w Kościele
został ledwo poruszony."

"Nycz krył księży pedofilów
W 2005 roku kardynał Kazimierz Nycz umieścił, jeszcze jako biskup
diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej, księdza Jerzego Ubermana w parafii w
Barcinie. Fakt, że Uberman był już skazany za wykorzystywanie
małoletnich, widać mu w tym nie przeszkadzał. Wiadomość, że ten ksiądz
jest pedofilem dotarła do kurii w Koszalinie już w 1987 roku. Ta sprawa
już dawno temu była opisana, ale jak widać, w Polsce to wciąż za mało,
żeby podważyć autorytet kardynała."

"Inny przypadek miał miejsce już w Warszawie. Tu zachowanie kardynała
było co najmniej dwuznaczne. Matka, która skarżyła się u niego na
sędziwego księdza, który według niej molestował jej sześcioletnią córkę,
nie dostała odpowiedzi od kardynała. Zamiast tego dostała wezwanie do
sądu, gdzie ksiądz, poinformowany przez kardynała, oskarżył ją o
pomówienie. Sąd przyznał rację matce. Sprawy sądowej dotyczącej
molestowania nie doprowadzono do końca, bo ksiądz zmarł."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-09-20 14:54:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 20:07, Kviat pisze:

> Bez wątpienia jesteś debilem.

Może, jednak do twojego nawiedzenia mi daleko.

> A czego nadal nie rozumiesz?
> Kościół chroni pedofilów i w końcu ktoś ich ukarał.
> Nie wiem, jak prościej mogę ci to napisać.

Mechanizmy tego chronienia, poproszę. Ja sobie czegoś takiego nawet nie
wyobrażam. Tylko w żadnym wypadku nie cytuj niczego z netu. Napisz jak
ty sobie to wyobrażasz.

> [...]
> pierwszym, a tym bardziej w jakiejś wiosce, gdzie sąsiedzi próbują
> odważnego zaszczuć. A biskup zboka szybciutko przenosi na inną parafię

Tak się składa że w PL 99% małoletnich ma opiekunów. Ostatecznie samego
poszkodowanego także nikt wygoni z komisariatu gdy te zgłosi że został
zgwałcony.
To ty przecie bajdurzysz o jakimś "ukrywaniu", w sumie są ci świadkowie
którzy ukrywają zboczeńców czy ich nie ma?
 Ty zdaje się nawet nie masz pojęcia co to jest gwałt. Powołujesz się
na wieś, to ci powiem że gdyby do chaty wrócił dzieciak zgwałcony  to
cała wieś poszłaby z widłami na plebanie i nie czekała na policję i
prokuratora.
W ogóle ci cię napadło z tym pieprzeniem takich głupot oderwanych na
kilometry od rzeczywistości..

> [...]
> Mechanizm, jak klechy ukrywają zboczonych klechów możesz sobie sam
> poczytać. Jest ogólnie dostępny i powszechnie znany. Tylko ty jeden

Jak, wystawiają fałszywe akty zgonu, finansują operacje plastyczne,
śmiało - opisz te mechanizmy działania "syndykatu zbrodni".

> [...]
>
> SERIO?
> Nareszcie dotarło. Cud.
> Teraz rozumiesz dlaczego w końcu ludzie się na klechy i ich instytucję

Jeszcze raz się pytam - skąd biskup wie o gwałcie?

> [...]
> czy dasz radę znaleźć samodzielnie?
> Jakim cudem nauczyłeś się pisać i czytać? I kto ci zabrania zapoznać

Nie gadam z linkami a z tobą.
Ja z kolei zastanawiam się kim ty byleś zanim internet tak cię oświecił..

> [...]
> Uważasz, że ci co do faszystów strzelali podczas wojny i podczas
> okupacji, to tacy sami co ci faszyści, tak?

Gdy się samemu stosuje faszystowskie metody to automatycznie staje się
faszystą.

> Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.
> W tej prawdziwej kościół jest winny.

Icek N też, no bo to przedstawiciel rasy żydowskiej..

> Proponuję wreszcie przestać zamykać oczy na fakty i udawać, że ich nie
> ma.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

W moim wypadku nie da rady, nie da się zamykać oczu gdy linczowani są
niewinni.

17. Data: 2018-09-20 14:56:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popełniało przestępstwa."
>
> Jeżeli to cię nie przekona, to już nic cię nie przekona, że czarne

W Holandii księża mają immunitet a biskupi posiadają możliwość nadawania
prawa łaski? Jeszcze raz zapytam - co znaczy "kryło", nakrył zboka
kiecką a poszkodowany/a, opiekunowie, policja i prokuratura mogą tylko
pozgrzytać zębami?

18. Data: 2018-09-20 14:57:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 21:48, Kviat pisze:

> [...]
> oskarżył ją o pomówienie. Sąd przyznał rację matce. Sprawy sądowej
> dotyczącej molestowania nie doprowadzono do końca, bo ksiądz zmarł."

Nie oczekuj spalenia na stosie księdza/zboka przez przełożonych. Od
karania mamy inne organy. - Holendrzy też.

19. Data: 2018-09-21 09:20:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-20 o 14:54, Trybun pisze:

> Mechanizmy tego chronienia, poproszę. Ja sobie czegoś takiego nawet nie
> wyobrażam.

Jesteś debilem.
Dostałeś opis na tacy, nawet fragmenty ci skopiowałem.

> Tylko w żadnym wypadku nie cytuj niczego z netu. Napisz jak
> ty sobie to wyobrażasz.

Bez wątpienia jesteś debilem.

To przez takich jak ty oni czują się bezkarni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-09-23 08:53:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-21 o 09:20, Kviat pisze:

> Jesteś debilem.
> Dostałeś opis na tacy, nawet fragmenty ci skopiowałem.

To może być coś dobre i wystarczające dla ciebie i tobie podobnym
osobnikom o brunatnym zacięciu.

> Bez wątpienia jesteś debilem.
>
> To przez takich jak ty oni czują się bezkarni.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jak widać wcale się nie boisz propagować brunatnych wartości. Teksty w
stylu "księża ukrywają przestępców" są dobre ale tylko dla takich jak ty
"tytanów" intelektu..

Duma narodowa
Duma narodowa
Okazywanie niezadowolenia