Jestem zbulwersowany

1. Data: 2005-04-18 16:56:30

Temat: Re: Jestem zbulwersowany
Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> niestety ale posty idiotow nie poprawiaja mi humoru.

a podobno polakowi sie poprawia humor jak zobaczy kogos w gorszym
polozeniu od swojego :>

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-18 17:01:39

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał(a):

> a podobno polakowi sie poprawia humor jak zobaczy kogos w gorszym
> polozeniu od swojego :>

ja, jako dobry chrzescijanin nigdy nie bede sie cieszyc z cudzego
nieszczescia.:)

1. Data: 2005-04-18 17:05:07

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> ja, jako dobry chrzescijanin nigdy nie bede sie cieszyc z cudzego
> nieszczescia.:)

jak patrze na tych wszystkich chrzescijan w polsce (tak, generalizuje,
ale chyba wiesz o co mi chodzi) to oni by sie jednak cieszyli...

ja jako... no wlasnie. jak ja mam sie okreslic?? ;)

1. Data: 2005-04-18 19:03:09

Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał(a):

> jak patrze na tych wszystkich chrzescijan w polsce (tak, generalizuje,
> ale chyba wiesz o co mi chodzi) to oni by sie jednak cieszyli...

bo sa chrzescijanie co mowia tylko ze sa chrzescijanami i chodza do kosciola
i daja na tace co niedziela, a grzesza, az milo:)
ja do kosciola nie chodze, na tace nigdy nie dawalam jak nawet chodzilam,
ale za to nie zycze nikomu zle i nie ciesze sie z cudzego nieszczescia.

> ja jako... no wlasnie. jak ja mam sie okreslic?? ;)

niewazne, bylebys czynil dobro a wyrzekal sie zla. no chyba ze z dewilem
chcesz sie spotkac :D

1. Data: 2005-04-18 19:28:30

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> bo sa chrzescijanie co mowia tylko ze sa chrzescijanami i chodza do kosciola
> i daja na tace co niedziela, a grzesza, az milo:)

a wieczorem przypieprza zonie i siada z browarem przy meczu...

> ja do kosciola nie chodze, na tace nigdy nie dawalam jak nawet chodzilam,
> ale za to nie zycze nikomu zle i nie ciesze sie z cudzego nieszczescia.

i o to chodzi chyba... zeby odrzucic dogmaty przede wszystkim na poczatek...

> niewazne, bylebys czynil dobro a wyrzekal sie zla. no chyba ze z dewilem
> chcesz sie spotkac :D

chodzilo mi o to ze moj Bog nie jest okreslony w religiach katolickich
itp... predzej juz buddyzm. ;)

a dobro... niby oczywiste, ale mi tez chwile zajelo zrozumienie tego.

1. Data: 2005-04-19 10:13:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał w wiadomości

> i o to chodzi chyba... zeby odrzucic dogmaty przede wszystkim na
poczatek...

A co bedzie gdy odrzuci dogmat NIE-bicia żony? :)
Tylko w sumie racja, tylko katolicy biją żony :)

> chodzilo mi o to ze moj Bog nie jest okreslony w religiach katolickich
> itp... predzej juz buddyzm. ;)

Czy jesteś kolejnym buddystą-butownikiem?
Pozdrawiam,
Duch

1. Data: 2005-04-19 10:56:02

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sergiusz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ta grupa ma bardzo niski poziom - jacys Bluzgacze, Kasie i kto wie co
> jeszcze. Ciagle przeklenstwa! Tak nie powinno byc.
> Pozdrawiam,
> Sergiusz.

Widzisz tylko tyle, ile zdołasz. IMHO.
Pierwsza 'fala', to marna pożywka - także dla organizmu. Chyba też
zacznę polecać fotki. Tam zdecydowanie więcej widać. Pstrykasz trochę?
Albo zacznę z Przemem na ryby chodzić, bo tam więcej odrzutowców i
ptaków też więcej. A ptaki lubiły Papieża. Białe zresztą.

TeTe

P.S. Myślaleś kiedyś o proporcjach? Jesteś kolejnym, który stworzy
'ASCII Symulator' nie mający żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości?
Jak to zrozumiesz (znowu IMHO), to na kolanach będziesz błagał
Bluzgatych, co by nie opuszczali PSP, czyniąc (tą swoją absencją)
automatyczną "niszę", nie posiadającą grama wykorzystania (czytaj:
zgratyfikowania wysiłku) w całych Wszechświecie.

I teraz zapożyczenie od Człeka ... z Gór(MEN Fast).

"nie oczekuj przyszłości, twórz ją"!!! Jak cholera!

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-04-19 14:35:19

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> A co bedzie gdy odrzuci dogmat NIE-bicia żony? :)

wielu odrzucilo. katolikow, protestantow, pracownikow
pricewatershousecostam czy innego erstijang pewnie tez :D

> Tylko w sumie racja, tylko katolicy biją żony :)

z logika to slabiutko.. slabiutko ;)

> Czy jesteś kolejnym buddystą-butownikiem?

napisalem juz ze nie wiem kim jestem. na pewno jednak nie buntownikiem ;)

1. Data: 2005-04-19 15:50:07

Od: "Edit" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał w wiadomości

> Nie,
>
> pl.sci.psychologia.obserwacja.pacjentow
>
> tylko podczas zakladania grupy komuumknely dwa ostatnie wyrazy :)
> Duch

buhahahahahaha :-DDD
Dobre...
Ale co racja to racja, kiedyś 2-3 lata temu było tu zupełnie inaczej
więcej było mądrych ludzi i o wiele mniej chamstwa ale jak widać
samo słowo psychologia patologie przyciąga.
Edyta

żyję we własnym świecie przeszkadza mi to......
Rozladowanie stresu/zlosci
Była dziewczyna w ciąży.
jak to jest__
nie potrafie sie skupic...