Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

51. Data: 2018-10-24 18:17:41

Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 17:43, XL pisze:

> Aha. To takie twoje inne ,,a czego nie rozumiesz".
> Spoko - ja się pewnie nie ruszę, ale przekażę tym, co chetnie zweryfikują.

Koledzy z ONR?
Nie są wiarygodni.

Twoi koledzy "patrioci" jeżdżą po obcych hotelach i zostawiają tam
polskie pieniądze? Nie wierzę.

> Także baukowymi metodami.
> Więc który polecasz, panie niemasowy?

Nie stać cię.
Poza tym, tam faszystów i rasistów nie wpuszczają, więc nie zweryfikują.

> Twojego bezsensownego strachu przed ujawnieniem twojej głupoty.
> Przecież każdy ją widzi i tak.

Ty to nie każdy. A te marne 1% z urojeniami raczej mnie nie przestraszą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2018-10-24 18:29:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Koledzy z ONR?
> Nie są wiarygodni.

Mam też innych kolegów.

> Twoi koledzy "patrioci" jeżdżą po obcych hotelach i zostawiają tam
> polskie pieniądze? Nie wierzę.

Ojro. Polskich orzełków im szkoda szlajać.

> Nie stać cię.

Jak czegoś nie wiesz, to zawsze tak sobie te trzy kropki uzupełnisz, że ci
wychodzi ,,pierdol", czyli to, ci ci najbardziej pasuje?

> Poza tym, tam faszystów i rasistów nie wpuszczają, więc nie zweryfikują.

O, to musi być jakieś supergviazdkove hotelove! - dawaj, dawaj, mój wujek
szejk pojedzie i sprawdzi.

> Ty to nie każdy. A te marne 1% z urojeniami raczej mnie nie przestraszą.

Z jednego procenta czasem bardzo szybko robi się sto.

--
XL

53. Data: 2018-10-24 19:17:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 18:29, XL pisze:

> Mam też innych kolegów.

Niemożliwe.
Nikt normalny nie koleguje się z "narodowcami" i rasistami.

> Ojro. Polskich orzełków im szkoda szlajać.

I to ojro dostają za darmo?
I dlaczego wydają je za granicą, a nie w Polsce? Wielcy patrioci ich
jego mać... wspomagają obcą gospodarkę i turystykę.

> Jak czegoś nie wiesz, to zawsze tak sobie te trzy kropki uzupełnisz, że ci
> wychodzi ,,pierdol", czyli to, ci ci najbardziej pasuje?

Gdzie tu widzisz trzy kropki? Znowu urojenia?
Pisałaś przecież, że nie stać cię nawet na zapłatę ZUSu.

> O, to musi być jakieś supergviazdkove hotelove! - dawaj, dawaj, mój wujek
> szejk pojedzie i sprawdzi.

Wujek szejk? LOL :):)
A już myślałem, że nie ma takiej fantazji, którą byś mnie zaskoczyła...
Ale się pomyliłem :)
Masz niepolskie korzenie? I do tego islamskie? I z takim bagażem
przyjęli cię do ONRu (czy tam innego ich klona...)?

Wujek szejk... no nie mogę :):):)

> Z jednego procenta czasem bardzo szybko robi się sto.

Ale częściej nie :)
Tym bardziej, że coraz więcej ludzi zna historię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2018-10-24 19:39:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Niemożliwe.

Fajne nasz to zaklęcie, ale mało skuteczne.

> Nikt normalny nie koleguje się z "narodowcami"

> i rasistami.

Nudny jesteś.
Najbardziej zagorzali rasiści to...antyrasiści.

> I to ojro dostają za darmo?

A co cię to obchodzi, za co?

> I dlaczego wydają je za granicą, a nie w Polsce?

Bo tam zarabiają.

> Wielcy patrioci ich
> jego mać... wspomagają obcą gospodarkę i turystykę.

W Polsce zarabiają i wydają PLN.

> Gdzie tu widzisz trzy kropki?

Tu??? - W ,,pi...ol" były.
A ty zobaczyłeś ,,pierdol".
I ten sam mechanizm rządzi twoją mentalnością wszędzie: jak czegoś nie
wiesz, to automatycznie wstawiasz tam swoj jedyny domyśny smród.

> Znowu urojenia?

Nie - eksperyment z trzema kropkami w ,,pi...ol". Wyszedł książkowo.

> Pisałaś przecież, że nie stać cię nawet na zapłatę ZUSu.

Cytat?

> [...]
> Masz niepolskie korzenie? I do tego islamskie? I z takim bagażem
> przyjęli cię do ONRu (czy tam innego ich klona...)?

Widzisz - kontynuuję ,,wujkiem szejkiem" twoją infantylną retorykę ,,nie stać
cię".
To co, chcesz być poważnie traktowany, czy nie?

> Ale częściej nie :)

Wystarczy RAZ, a dobrze.

> Tym bardziej, że coraz więcej ludzi zna historię.

Z GWna.

--
XL

55. Data: 2018-10-24 20:11:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 19:39, XL pisze:

> Fajne nasz to zaklęcie, ale mało skuteczne.

> Nudny jesteś.
> Najbardziej zagorzali rasiści to...antyrasiści.

LOL :)

> A co cię to obchodzi, za co?

500+ idzie z moich podatków.
To nie jest tak, że dał im pis.

> Bo tam zarabiają.

I obcą gospodarkę wspomagają.
A co na to twoi koledzy z ONRu (czy tam innego ich klona...)?

> W Polsce zarabiają i wydają PLN.

Zdecyduj się. To w końcu tam, czy w Polsce?
Kłamać też trzeba umieć.

> Tu??? - W ,,pi...ol" były.

Bo wstawiłaś..
To nie jest moja wina.

> A ty zobaczyłeś ,,pierdol".

A ty się głupio tłumaczyłaś, że literkę "t" wykropkowałaś :):)

> I ten sam mechanizm rządzi twoją mentalnością wszędzie: jak czegoś nie
> wiesz, to automatycznie wstawiasz tam swoj jedyny domyśny smród.

Ale to nie ja mam urojenia z brudnymi gaciami, tylko ty.

> Nie - eksperyment z trzema kropkami w ,,pi...ol". Wyszedł książkowo.

Oczywiście... :)
To, że ty jesteś durna, to wiadomo. Ale zaskoczę cię, nie wszyscy
czytający grupę to durnie i nie dadzą się nabrać.

> Cytat?

Znajdziesz samodzielnie. To nie boli.
Ja rozumiem, że w tym morzu konfabulacji jakie tu wyczyniasz możesz nie
pamiętać (albo udajesz, że nie pamiętasz...), ale google, na twoje
nieszczęście, pamięta.

> Widzisz - kontynuuję ,,wujkiem szejkiem" twoją infantylną retorykę ,,nie stać
> cię".

Czyli jednak kolejna konfabulacja. Szkoda. Zapowiadało się na świetną
zabawę. Twoi koledzy z ONRu (czy tam z innego ich klona...) mieliby uciechę.

> To co, chcesz być poważnie traktowany, czy nie?

Przez rasistkę i faszystkę? Raczej nie :):)

> Wystarczy RAZ, a dobrze.

I już ten jeden raz wystarczy.
A czy dobrze? Zajrzyj do podręcznika historii to się dowiesz, jak
"dobrze" się dla faszystów skończyło.

> Z GWna.

Nie. Z podręcznika historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2018-10-24 21:10:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Ja rozumiem, że w tym morzu konfabulacji jakie tu wyczyniasz możesz nie
> pamiętać (albo udajesz, że nie pamiętasz...), ale google, na twoje

Eksperyment naukowy - bo wynik powtarzalny już kolejny raz. Następnym razem
twoja argumentacja po ,,nie stać cię" powinna zdążać w stronę ,,tylko JA tam
mogę bywać, bo to pałac Kensington". Pośmiejemy się.

> Szkoda. Zapowiadało się na świetną
> zabawę. Twoi koledzy z ONRu (czy tam z innego ich klona...) mieliby uciechę.

> Przez rasistkę i faszystkę? Raczej nie :):)

To akurat najwyraźniej masz (u każdej rasistki, faszystki i wszelkich
innych) jak w banku - bo mentalny dzieciuch z ciebie, co coraz bardziej
widać po infantylnych odzywkach. A żadna KOBIETA z dzieciuchem się nie
zadaje. Najwyżej zwichrzy dzieciuchowi czuprynę i się pośmieje z jego
niedojrzałych podrygów - co i ja chętnie robię.

> I już ten jeden raz wystarczy.

Powinien! Po to jest. Jak coś robić, to porządnie.

> A czy dobrze? Zajrzyj do podręcznika historii to się dowiesz, jak
> "dobrze" się dla faszystów skończyło.

> Nie. Z podręcznika historii.

Z podręcznika, tak - jedynego dopuszczonego przed 1953.

--
XL

57. Data: 2018-10-24 21:45:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 21:10, XL pisze:

> Eksperyment naukowy -

Jaki eksperyment? Naukowy?
OMG... :):)
Przecież ty nie wierzysz nauce. Sekciara antyszczepionkowa nie ma
pojęcia co to jest nauka :)

> bo wynik powtarzalny już kolejny raz. Następnym razem
> twoja argumentacja po ,,nie stać cię" powinna zdążać w stronę ,,tylko JA tam
> mogę bywać, bo to pałac Kensington". Pośmiejemy się.

To był eksperyment naukowy. Chciałem sprawdzić co śmiesznego wymyślisz.
Wymyśliłaś wujka szejka i się pośmialiśmy. Kolejny raz, bo to wynik
powtarzalny.

> To akurat najwyraźniej masz (u każdej rasistki, faszystki i wszelkich
> innych) jak w banku

Nie. Nie wszelkich innych. Tylko u rasistek i faszystek. No i jeszcze u
fanatyczek religijnych.

>- bo mentalny dzieciuch z ciebie, co coraz bardziej
> widać po infantylnych odzywkach.

No przecież...
Bo faszyści to tacy męscy są :)
Pewnie dlatego bardziej lubią męskie towarzystwo.

I nie infantylnych, tylko wyśmiewających faszystów i rasistów. Znowu
użyłaś słowa, którego nie rozumiesz.

> A żadna KOBIETA z dzieciuchem się nie
> zadaje.

Jak to nie? A żona obecnego prezydenta, to co?

Natomiast pewne jest, że żadna normalna KOBIETA nie zadaje się z faszystami.
Uczyła się historii i wie co ją czeka.

> Najwyżej zwichrzy dzieciuchowi czuprynę i się pośmieje z jego
> niedojrzałych podrygów - co i ja chętnie robię.

Zawsze możesz to tak sobie tłumaczyć :)
Za to wymyślenie wujka szejka było bardzo dojrzałe. Gratuluję.
Szybko się z tego wycofałaś, gdy uświadomiłaś sobie co się stanie, gdy
koledzy się dowiedzą :):) Gdyby nie ten strach, to byś dalej szła w
zaparte :):)

> Powinien! Po to jest. Jak coś robić, to porządnie.

Ale nie wystarczył. Przykro mi :)
Gdybyś zajrzała do podręcznika historii, to wiedziałabyś, że nie wystarczył.

> Z podręcznika, tak - jedynego dopuszczonego przed 1953.

Sugerujesz, że faszyści wygrali wojnę i żyli długo i szczęśliwie?
Jakieś dziwne podręczniki widziałaś. Ale bardziej prawdopodobne jest to,
że nie czytałaś uważnie i ze zrozumieniem. Jak zwykle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2018-10-24 22:12:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> powtarzalny.

> Nie. Nie wszelkich innych. Tylko u rasistek i faszystek. No i jeszcze u

No to coś dużo tego!
Nazywaj je sobie, jak tam chcesz, ale lepiej spojrz prawdzie w oczy i zmień
swoje metody, zamiast uprawiać tę nazewniczą dziecinadę post factum
kolejnego kosza ?

> No przecież...
> Bo faszyści to tacy męscy są :)
> Pewnie dlatego bardziej lubią męskie towarzystwo.

To po coś się tam pchał?
:-))

> I nie infantylnych, tylko wyśmiewających faszystów i rasistów. Znowu
> użyłaś słowa, którego nie rozumiesz.

O, znowu pałac Kensington...

> Jak to nie? A żona obecnego prezydenta, to co?

Fakt, Macronowa to stara pedofilka, fuuuu!

> Natomiast pewne jest, że żadna normalna KOBIETA nie zadaje się z faszystami.
> Uczyła się historii i wie co ją czeka.

> Zawsze możesz to tak sobie tłumaczyć :)
> Za to wymyślenie wujka szejka było bardzo dojrzałe. Gratuluję.

Pedagogiczne. Po brudnych gaciach i robakach - bingo.

> Szybko się z tego wycofałaś,

Co???

> gdy uświadomiłaś sobie co się stanie, gdy
> koledzy się dowiedzą :):) Gdyby nie ten strach, to byś dalej szła w
> zaparte :):)

,,Koledzy" mają z ciebie ubaw już dawno.
Czytają - jak lewak się kompromituje. Czekają na kolejne odcinki - muszę co
rusz linkować.

> Ale nie wystarczył. Przykro mi :)

Będą następne - dzieciaku :-)

> [...]
> Jakieś dziwne podręczniki widziałaś. Ale bardziej prawdopodobne jest to,
> że nie czytałaś uważnie i ze zrozumieniem. Jak zwykle.

Ja ci radzę ze zrozumieniem przeczytać, o co chodzi ,,antyszczepionkowcom" -
to może kiedyś nawet zrozumiesz, o co chodzi narodowcom.

--
XL

59. Data: 2018-10-24 22:44:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-24 o 22:12, XL pisze:

> No to coś dużo tego!

Eeeee tam. Raptem 1%. No kilka więcej, jakby doliczyć fanatyczki
religijne. Margines.

> Nazywaj je sobie, jak tam chcesz, ale lepiej spojrz prawdzie w oczy i zmień
> swoje metody,

Spójrz prawdzie w oczy i zmień swoje.
Kto mieczem wojuje... uczyłem cię tego tyle razy i nadal nie dotarło.

> zamiast uprawiać tę nazewniczą dziecinadę post factum
> kolejnego kosza ?

Tym razem musisz wytłumaczyć, bo nawet nie będę próbował się domyślać o
co ci chodziło.

> To po coś się tam pchał?
> :-))

Nadal ci urojenia dokuczają?
Ja się nie zapisywałem do ONRu (czy tam innego ich klona...).
Znowu ci się coś pomyliło.

> O, znowu pałac Kensington...

Oj. Pogarsza ci się. Nie wiem jak to możliwe, ale jeszcze bardziej ci
się pogorszyło.

> Fakt, Macronowa to stara pedofilka, fuuuu!

Dobra, dobra... nie udawaj, że nie zrozumiałaś :):)
To infantylne :)
Chociaż z drugiej strony... może faktycznie to był dla ciebie zbyt
inteligentny żart.

> Pedagogiczne. Po brudnych gaciach i robakach - bingo.

Twoje fetysze nie są pedagogiczne. Każdy psychiatra ci to powie.
Fuj... :)

> Co???

A czego znowu nie zrozumiałaś?

> ,,Koledzy" mają z ciebie ubaw już dawno.

Nie wątpię. Musicie wspólnymi siłami rozkminiać moje żarty o was, bo
sama nie dajesz rady. Łącznie pewnie uzbieracie z 70 IQ, bo inaczej
byście nie zrozumieli i się nie śmiali.

> Czytają - jak lewak się kompromituje. Czekają na kolejne odcinki - muszę co
> rusz linkować.

Chłopaki aż tak niesamodzielne są? To przykre.

> Będą następne - dzieciaku :-)

Czyli jednak nie wystarczy raz?
Znowu nie możesz się zdecydować. Penie nie skonsultowałaś tego z
chłopcami i wyszło ci jak zwykle.

> Ja ci radzę ze zrozumieniem przeczytać, o co chodzi ,,antyszczepionkowcom" -
> to może kiedyś nawet zrozumiesz, o co chodzi narodowcom.

Paranoi nie da się zrozumieć. To się leczy, a przynajmniej łagodzi objawy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2018-10-24 23:41:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> chłopcami i wyszło ci jak zwykle.

> Paranoi nie da się zrozumieć. To się leczy, a przynajmniej łagodzi objawy.

Idź spać, dziecinko. Za dużo wysilku umysłowego źle ci robi na refleks -
zamiast refleksu masz refluks.

--
XL

Reptilianie atakują