Jeszcze o bambusach.

51. Data: 2004-08-12 22:43:51

Temat: Re: Jeszcze o bambusach.
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> Zupy z chomika nie jadlem, ale pedy z bambusa podawane jako skladnik
> dan chinskich sa w zapachu i smaku raczej neutralne.

:-)Jeśli neutralne dla Ciebie to dla wszystkich _powinny_ być także
neutralne?:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

52. Data: 2004-08-12 23:38:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> :-)Jeśli neutralne dla Ciebie to dla wszystkich _powinny_ być także
> neutralne?:-)

Oczywiscie nie. Ale dlaczego mam nie podac swojego punktu widzenia
(jedzenia?)?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

53. Data: 2004-08-13 06:08:46

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in

> Oczywiscie nie. Ale dlaczego mam nie podac swojego punktu widzenia
> (jedzenia?)?

Pedy z bambusa maja bardzo delikatny smak i dodaje sie je raczej dla
wrazenia chrupkosci i podbicia smakow innych skladnikow. Przynajmniej ja
tak robie tudziez moje znajome baby (z ciekawosci zrobilam blyskawiczna
sonde wsrod znajomych :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Juka domowa
mrówki