Kable - jak ukryć?

1. Data: 2003-12-23 00:58:07

Temat: Kable - jak ukryć?
Od: "Sir-Torpeda" <f...@j...cy [rot13]> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam w dość niewielkim pokoju zestaw głośnikowy 6.1. Mój kłopot polega na
tym, iż po dzisiejszym przemeblowaniu _muszę_ puścić kable - od trzech
tylnich głośników - podłogą.

Normalnie nie byłoby z tym problemu, gdyby nie to, że nie mam dywanu, a
mieszkam w bloku (więc podłoga to standardowe brzydkie płytki, które są
kładzone na beton). Kupno dywanu w grę nie wchodzi - jestem alergikiem.

Myślałem o kupieniu taśmy klejącej o kolorze zbliżonym do podłogi i
przyklejenie kabli do niej. Może macie jakiś inny pomysł? Ogólnie jestem
lekko podłamany tą sytucją :)

--
Sir-Torpeda / f...@j...cy [rot13]
Valkiria Network - www.valkiria.net

1. Data: 2003-12-23 06:35:20

Temat: Re: Kable - jak ukryć?
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sir-Torpeda napisał(a):

> [...]
>
> Myślałem o kupieniu taśmy klejącej o kolorze zbliżonym do podłogi i
> przyklejenie kabli do niej. Może macie jakiś inny pomysł? Ogólnie jestem

A czemu to musisz podłogą ? Nie masz listew przypodłogowych ? Tam można
upchać kable bez problemu, co najwyżej listwa będzie wymagała lekkiego
tuningu od wewnątrz. Jeżeli nie, to gdzieś czytałem o płaskich kablach
głośnikowych, które można przykleić na ścianie np. pod tapetą.
Puszczenie kabli podłogą narazi ich na szybkie uszkodzenie.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-12-23 08:44:54

Od: "arTii" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

PeJot wrote:
> Puszczenie kabli podłogą narazi ich na szybkie uszkodzenie.

Chyba że zastosujemy listwę podłogową przeznaczoną do prowadzenia
w niej kabelków :-) Do dostania w hurtowniach/sklepach elektrycznych

Do PJ: W Rzeszowie np. INN-SAT zaś w zielonej g. nie mam pojęcia :-(

--
____________ artii(at)abc-service(dot)com(dot)pl -+- GG #14211
_ _ | . . ---+++ http://www.abc-service.com.pl +++---

1. Data: 2003-12-23 09:16:19

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sir-Torpeda" <f...@j...cy [rot13]> wrote in message
> [...]
> mieszkam w bloku (więc podłoga to standardowe brzydkie płytki, które są
> kładzone na beton). Kupno dywanu w grę nie wchodzi - jestem alergikiem.

A nie mozesz puscic po scianie? Wymagane jest: nieduze dłuto do wykucia
rowka, młotek (ew wiertarka z wiertlem widiowym ktorym wyfrezujesz rowek na
scianie) troche gipsu szpachlowego, szpachla, walek i farba ktorą malowano
pokoj. No i zreczne rece :-)) w sumie jedno popoludnie pracy.

Zaslav

1. Data: 2003-12-23 09:23:52

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" napisał(a):

> [...]
> scianie) troche gipsu szpachlowego, szpachla, walek i farba ktorą malowano
> pokoj. No i zreczne rece :-)) w sumie jedno popoludnie pracy.

Wersja full wypas: rurka peszla, w którą można wepchać dowolne kable.

1. Data: 2003-12-23 09:25:21

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

arTii napisał(a):

> Do PJ:

Mnie tam nie potrzeba; aczkolwiek kable głośnikowe biegnące do kuchni
upchałem w........fudze pomiędzy terakotą.

1. Data: 2003-12-23 09:52:44

Od: "Sir-Torpeda" <f...@j...cy [rot13]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czemu to musisz podłogą ?

Bo kable są za krótkie, no inaczej się nie da po prostu. Przedłużacz na
razie też nie wchodzi w grę :| DLatego chcę to zrobić tak, żeby kable
były jak najmniej narażone na uszkodzenia, ale na razie kombinuję po
prostu jak to zrobić...

1. Data: 2003-12-23 10:13:18

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo kable są za krótkie, no inaczej się nie da po prostu. Przedłużacz na
> razie też nie wchodzi w grę :|

No bez jaj, co za problem kupić nowe dłuższe kable?
Przedłużacz o tyle nie wchodzi w grę, że kabli głośnikowych się nie
przedłuza, one musza być jedną całością.

J.

1. Data: 2003-12-23 10:43:51

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> "Sir-Torpeda" <f...@j...cy [rot13]> wrote in message

> No bez jaj, co za problem kupić nowe dłuższe kable?
> Przedłużacz o tyle nie wchodzi w grę, że kabli głośnikowych się nie
> przedłuza, one musza być jedną całością.

No chyba ze to są super audiofilskie kable za 78000 zl para... (serio - są
takie!) wtedy ciezko kupic dluzsze :-)

Zaslav

1. Data: 2003-12-23 11:12:19

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" <m...@l...pl> wrote in message

> No chyba ze to są super audiofilskie kable za 78000 zl para... (serio - są
> takie!) wtedy ciezko kupic dluzsze :-)

Ale wtedy i tak nie ma mowy o ich chowaniu czy prowadzeniu wzdłuż ścian, bo
one musza iść prostymi liniami, inaczej sie na zakrętach niskie tony nie
wyrabiają a soprany tracą na aksamitności i zaczynają być bardziej pastelowe
;->

J.

[IKEA] [dekoracje] lampki choinkowe
ZDJĘCIA "upadłego" sufitu...
suszone kwiaty, jak polakierować, pomalować
resztki parkietu-co zrobić?
Pralka w szafie