[IKEA] [dekoracje] lampki choinkowe

1. Data: 2003-12-22 12:33:34

Temat: [IKEA] [dekoracje] lampki choinkowe
Od: "Damian" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

pol godzny temu slyszalem, ze IKEA zwraca pieniadze, za jakis model lampek..
ponoc przy zmianie zarowki grozi porazeniem pradem...
moze ktos zna szczegoly bo ja kupilem 2 komplety pewnych lampek w IKEA
ostatnio

1. Data: 2003-12-22 13:19:52

Temat: Re: [IKEA] [dekoracje] lampki choinkowe
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IKEA zwraca pieniadze, za jakis model lampek..

> moze ktos zna szczegoly bo ja kupilem 2 komplety pewnych lampek w IKEA
> ostatnio

Szczegóły znajdziesz tutaj
http://www.ikea.pl/ms/pl_PL/recall/recall.html

A to treść tego co się kryje za tym linkiem

Pomóż IKEA odzyskać lampki choinkowe STRA*LA

Lampki choinkowe STRA*LA w kształcie lamety nie spełniają wymogów
bezpieczeństwa
Podczas wymiany żarówki lameta, czyli ozdoba w postaci metalowych nitek,
może dostać się do oprawki lampki. To może spowodować porażenie prądem.
Nie mamy żadnych informacji o wypadku lub obrażeniach spowodowanych
przez lampki. Jednak w trosce o Twoje bezpieczeństwo, uprzejmie prosimy
Cię o zwrot produktu.

Jeśli masz lampki choinkowe STRA*LA, wyciągnij wtyczkę i zdejmij lampki z
choinki. Zwróć produkt do najbliższego sklepu IKEA. Jeśli nie możesz go
osobiście zwrócić do sklepu IKEA, wyślij go do Biura Obsługi Klienta w
dowolnym sklepie IKEA lub spraw, aby nie nadawał się już do użytku.
Oczywiście za zwrócony produkt otrzymasz od nas zwrot pieniędzy.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, które spowodowała ta
sytuacja i życzymy wszystkim naszym klientom wesołych świąt.

Biuro Obsługi Klienta IKEA

Prawda, że trudne było ;-)

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-22 14:03:22

Od: "Damian" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3fe6ef77$1@news.vogel.pl...

> [...]
>
> Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności, które spowodowała ta
> sytuacja i życzymy wszystkim naszym klientom wesołych świąt.

wielkie dzieki, ja zanim napisalem na grupe przez pol godziny probowalem
wejsc na www.ikea.pl ale byla nieosiagalna
ja mam lampki bez ozdob wiec chyba nie te, i dobrze bo sa bardzo ladne
a inne markety moga teraz poobserwowac jak nalezy traktowac klientow , mimo
wszystko IKEA gora

1. Data: 2003-12-23 06:44:53

Od: "Damian" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]

sprawdzilem, mam lampki STRA*LA , ale inny numer fabryczny - tzn model wiec
chyba ok

ZDJĘCIA "upadłego" sufitu...
suszone kwiaty, jak polakierować, pomalować
resztki parkietu-co zrobić?
Pralka w szafie
SPADŁ MI SUFIT...