Kable pod panelami

1. Data: 2008-01-29 12:25:27

Temat: Kable pod panelami
Od: "Sebek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jako, że jestem przed remontem mieszkania, wymiana paneli
i takie tam. pomyslalem sobie, ze dobrze było kable położyć
juz na ziemi pod panelami. i tu moje pytanie jako, że nie znam
sie na kablach pytam jakie to powinny byc kable, jak połozone,
przy sciane czy gdzikolwiek, czy długośc ma znaczenie na jakość
dzwieku...
co chce? chce jakies nagłośnienie do telewizora, mysle o jakims
amplitunerze do którego podłącze tv, ipoda, czy innego grajka,
komputer i dopiero do tego ampliteunera głośniki. ile głosników?
nie wiem, moze subwofef + 2 głośniki. czy warto stawiac wiecej?

pozdrawiwam
Sebastian

2. Data: 2008-01-29 12:50:20

Temat: Re: Kable pod panelami
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Sebek (b...@b...pl) w wiadomości
news:fnn6bd$ek$1@nemesis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

> [...]
> komputer i dopiero do tego ampliteunera głośniki. ile głosników?
> nie wiem, moze subwofef + 2 głośniki. czy warto stawiac wiecej?

Zostaw kanał na kable i przykryj go panelami, nikt nie wie ile i jakoch
kabli będziesz kiedyś potrzebował.

Np. coś takiego http://www.ttplast.com/kanaly-podlogowe-kolumny.html

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

3. Data: 2008-01-30 07:48:08

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Chris'
Wpis z dnia 29-01-2008:

> Zostaw kanał na kable i przykryj go panelami, nikt nie wie ile i jakoch
> kabli będziesz kiedyś potrzebował.
>
> Np. coś takiego http://www.ttplast.com/kanaly-podlogowe-kolumny.html

Druga opcja - kable w listwach przypodłogowych - np. tak
http://interprofil.pl/images/listwy_przyp_ins/listwy
_przypod_przekroj_ing.gif

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

4. Data: 2008-01-30 08:51:05

Od: "Sebek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Druga opcja - kable w listwach przypodłogowych - np. tak
> http://interprofil.pl/images/listwy_przyp_ins/listwy
_przypod_przekroj_ing.gif

te listy przypodłogowe nie sprawdzają się,
są małe, waskie, płytkie i za wiele kabli tam nie wejdzie...

5. Data: 2008-01-30 10:42:49

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Sebek (b...@b...pl) w wiadomości
news:fnpe5g$5q4$1@nemesis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

_przypod_przekroj_ing.gif

> te listy przypodłogowe nie sprawdzają się,
> są małe, waskie, płytkie i za wiele kabli tam nie wejdzie...

Kolega zamontował sobie tunel pod panelami i prawdę mówiąc też nad tym się
zastanawiam bo zaraz będę kładł podłogę w nowym mieszkaniu i będę miał taki
sam problem a nie chcę żeby mi się kable plątały po mieszkaniu.

6. Data: 2008-01-31 09:29:23

Od: "Sebek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolega zamontował sobie tunel pod panelami i prawdę mówiąc też nad tym się
> zastanawiam bo zaraz będę kładł podłogę w nowym mieszkaniu i będę miał
> taki sam problem a nie chcę żeby mi się kable plątały po mieszkaniu.

ja chyba położe kable ot tak pod panelami...
zastanawiam się tylko czy to nie będzie miało wpływu na ame panele.
aha, jakei kable?

jaki koszt
Podlogowka przestala grzac... :(
licznik II taryfy