zarówki energooszczędne oryginał?

1. Data: 2008-01-29 12:59:29

Temat: zarówki energooszczędne oryginał?
Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myslicie dlaczego te żarówki są takie tanie? podrobki?

4693

ludzie biorą po 10 sztuk :),

byłem w sklepie i 1 sztuka kosztuje 33zł

pozdro

2. Data: 2008-01-29 20:38:13

Temat: Re: zarówki energooszczędne oryginał?
Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Osoba Player napisała na pl.rec.dom:

> Jak myslicie dlaczego te żarówki są takie tanie? podrobki?

Nie wiem. Ale te z Biedronki są równie dobre i tańsze ;) (lumax
bodajże).
Marcin Kocur

3. Data: 2008-01-30 08:30:23

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem. Ale te z Biedronki są równie dobre i tańsze ;) (lumax
> bodajże).

oj kupiłem lumaxy z bieronki ale za dobre nie są, tylko jedna przetrwała do
dzisiaj a reszta popaliła się w ciągu roku, cena też nie taka super 9.9zł :)

jak na razie bardzo dobrze sprawują się GENERAL ELECTRIC za 14zł, 11W świeci
jasno w dobrej temperaturze, bardzo szybko osiąga pełną moc...

zaryzykuje te philipsy i kupie pare bo tanie :)

4. Data: 2008-01-30 09:35:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.01.2008, o godzinie 09.30.23, na pl.rec.dom, Player napisał(a):

> [...]
> jasno w dobrej temperaturze, bardzo szybko osiąga pełną moc...
>
> zaryzykuje te philipsy i kupie pare bo tanie :)

Daj znać jak palą. Do tego weź jedną do sklepu i porównaj z oryginalnymi.
:)

*Habeck*
- Schutzbach

Kable pod panelami