Kaktusy

1. Data: 2000-05-06 16:37:05

Temat: Kaktusy
Od: "Patryk Nemesis" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukalem odpowiedniej grupy i chyba to tu ;>

Problem moj to mnozace sie kaktusy.
Z jednego wyrasta po kilka nowych, i tak non stop.
Udalo mi sie tylko jednego zmusic do "samotnosci"
kazdy zakladami rodzinke ;>.

Czy jest jakis sposob na to?
Czy to poprostu taka uroda?

Niestety nie jestem w stanie powiedziec jaki to rodzaj.
Moze jakis url?

pozdr.

2. Data: 2000-05-08 09:44:24

Temat: Re: Kaktusy
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Taka uroda.
D.

3. Data: 2000-05-08 11:14:38

Temat: Odp: Kaktusy
Od: "Iza" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patryk Nemesis <p...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:RSXQ4.29482$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Moze jakis url?
>

> pozdr.
>

> Kiedy mam podobny problem to poprostu odcinam delikatnie nowa czesc
kaktusa i wkladam odcieta koncowka do ziemi (nie za gleboko).
wW taki sposob rozmnozylam niektore gatunki , ale nie wiem czy ma to
zastosowanie u wszystkich kaktusow.

4. Data: 2000-05-08 19:39:00

Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ten kaktus o kturym piszesz prawdopodobnie ma taka urode jaki to rodzaj
niewiem bo niedałeś jego opisu ale prawdopodobnie mammillaria one daja
przewaznie duzo odrostów (ale nietylko one)
Nieodrywaj tych odrostów to on niebedzie puszczal ich tak durzo ale odrosty
beda rosyl i powstanie ladna kupka

Pozdrawiam
PioraF

Jeśli kogos interesuje spis roslin i nasion (niektóre sa z inportu z czech)
to mam znajomego co sie tym zajmuje to piszcie na maila

5. Data: 2000-05-08 21:09:34

Od: "Patryk Nemesis" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:ten kaktus o kturym piszesz prawdopodobnie ma taka urode jaki to rodzaj
:niewiem bo niedałes jego opisu ale prawdopodobnie mammillaria one daja
:przewaznie duzo odrostów (ale nietylko one)
:Nieodrywaj tych odrostów to on niebedzie puszczal ich tak durzo ale odrosty
:beda rosyl i powstanie ladna kupka

Mam 2 kupki wielkosci pilli od kosza.
Reszte ktore odrywalem powoli pna sie w gore.

Nie jestem w stanie opisac tego kaktusa,
tylko tyle ze ciemno zielony i male dosc miekie
igly. Postaram sie jakas fotke walnac to pokaze.

Ostatnio ( wakaje ) zakwitl, wypuscil lodyge
ze szczytu na jakies 15 cm i kwiatek podobny do rozy.
Wszystko zaczelo sie pod koniec dnia a rano juz
zwiedl :-\.

pozdr.

ps: a jak nazywa sie kaktus ktory jaby byl w wacie?

6. Data: 2000-05-09 14:03:01

Od: "PioraF" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak muwisz ze to byl taki duzy kwiat i rozkwitl noca to prawdopodobnie jest
to echinposis. A jesli chodzi o kaktusa z wata to jest ich pare. Jak
wyglada?
np. głowa starca kolumnowy, mamill. elegans okrągła itd.
Pozdrawiam
PioraF
Mam prośbe pisz na e-mail bardziej pewne ze odpowiem

Kolce i róże
Ślimaki
rozany szkodnik
Lantana