Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym

1. Data: 2010-12-27 14:14:23

Temat: Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuję kamery amatorskiej z wejściem mikrofonowym, tak żeby można
było w czasie nagrywania podłączyć np. różne instrumenty muzyczne, które
mają wejście Audio-Out. Jeśli chodzi o jakość obrazu, to zdecydowanie
wystarczy mi amatorska i taka typowa kamerka za powiedzmy 1500 zł z
Media-Markt mi odpowiada. Tyle, że zależy mi na możliwości podłączenia
zewnętrznego mikfrofonu właśnie. Czy ktoś z was spotkał się z takim
czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku?
Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

Pozdr.
R. P.

2. Data: 2011-01-02 11:35:48

Temat: Re: Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

R. P. <r...@w...to.wp.pl> napisał(a):

> [...]
> czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku?
> Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

Witam, przed paroma laty taka Kamera z wejsciem Microfon(plug in
Power) była dostępna na rynku.To model Sony DCR TRV 740C , z b.dobrą na owe
czasy optyką.Uzywam jej do dzisiaj.Jest to kamera cyfrowa Digital 8(duze
kasety).Mam coś nowszego do porównania tej samej f-my.Nowsze gadżety, ale
jakoś juz słaba. Może produkcja w Osace(Made in Japan)miała
znaczenie.Serwisant, który niedawno naprawiał mi uszkodzony przeze mnie
wyłącznik - chwalił ją za rozwiazania i jakość. Gdybyś poszukał uzywanej-
moze rozwiazałoby to sprawę..? Marex

Rekuperacja i wentylacja przez komin
Wycięcie komina
Popiół z węgla kamiennego - co z nim zrobić?
boimy sie prac w pralce ;)
RE - jak zmarnowac życie ...