RE - jak zmarnowac życie ...

1. Data: 2010-12-27 08:00:43

Temat: RE - jak zmarnowac życie ...
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm tak sobie czytam imnie wiem czy ten człowiek wynajmuje mieszkania czy
co...
bo ja np też spłacam kredyt i niestety we Frankach. Sprawa miała wyglądac
tak że sprzedam mieszkanie i połowe spłace ale fu... kryzys mnie załatwił i
teraz nic nie poradze.
Ale co do tekstów opłacalności.
1. Nie uważam aby płacic za nieswpje mieszkanie i wynajmujac było to
opłacalne.
2. Opłaty w spółdzielni za mieszkanie to też w 50% do kieszeni prezesa
3. Miałem dosc sąsiadów, awantur, imprez itd.
4. Tu płace kredyt ale za swoje i będzie to moje, pozostanie dla dzieci :)
Przy wynajęcie płace i nic nie mam :)

Denerwuje mnie tylko ten kraj bo tu wszystko jest nielogoczne. 3 lata temu
tak pieknie dawali kredyty, sytuacja w kraju była niby coraz lepsza. Każdy
pracował i stać go było na wiele. Nagle pseudo kryzys, w którym niby nie
wypadlismy źle a co dziwne nagle waluty ida w góre. Teraz tez niby sie
unormowało a waluty nadal w góre. w 2010 ogrom obcych przyjedzie z waluta to
na zdrowy rozum złotówka powinna stać wysoko aby waluty dużo przyjąć. Ale w
Polsce wszystko zawsze na odwrót.
Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
co nic nie robią.
Dziwne przekręty i nielogiczne sytuacje na których tylko oni zarabiaja ci
"wielcy".
A naród głupi nie widzi, nie słyszy i nie rozumie. Podatki nam podnoszą a
sobie wypłaty, diety itd.
Paranoja.
ale to sie chyba już w tym kraju nie zmieni

2. Data: 2010-12-27 18:55:14

Temat: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Dec 2010 09:00:43 +0100, Rafał napisał(a):

> [...]
> 3. Miałem dosc sąsiadów, awantur, imprez itd.
> 4. Tu płace kredyt ale za swoje i będzie to moje, pozostanie dla dzieci :)

Ty się od kraju odczep. Płacisz tylko i wyłącznie za swoją głupotę.

> [...]
> na zdrowy rozum złotówka powinna stać wysoko aby waluty dużo przyjąć. Ale w

Nie - tylko ludzie głupi.

> Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
> co nic nie robią.

No własnie, hostoria krzyczy, a niczego Cię to nie nauczyło, mało tego -
jeszcze wziąłeś kredyt. I to w obcej walucie, zamiast we własnej - szczyt
głupoty.

> [...]
> "wielcy".
> A naród głupi nie widzi, nie słyszy i nie rozumie. Podatki nam podnoszą a

Nie, to nie tak: naród jest głupi i nie rozumie, że kiedy już tak łatwo
dają kredyty, to dlatego, że za chwilę koniunktura spadnie (oni o tym
wiedzą) i coz tego, ze ludziom trudniej będzie je spłacać, ważne aby jak
najwięcej ludzi je miało, bo większość zarżnie się i spłacac będzie, nie ma
lepszego i pewniejszego dochodu dla banków na ciężkie czasy - średnio
kojarzący człowiek wie, że łatwodostępne kredyty są jednym z objawów
poprzedzajacych koniunkturę nie sprzyjającaąch spłacaniu. A naród
rzeczywiście jest głupi, bo tego nie wie i łasi się na "łatwe" kredyty jak
mucha na g...

> Paranoja.
> ale to sie chyba już w tym kraju nie zmieni

Po raz n-y powtarzam: kraj jest w porządku, tylko ludzie w nim głupi. Bo
biorą kredyty w obcej walucie zamiast wynajmowac mieszkania i się nie
wiązać na całe życie z bankiem, biorą kredyty jakby nie widząc
oczywistości, ze nikt ani nic nie jest w stanie zagwarantowac im pracy na
dotychczasowym poziomie płacowym, a co za tym idzie łatwości/możliwości
spłacania kredytu. Wystarczy ponadto choćby pobieżnie przeanalizować
okresowość zjawisk kryzysowych, aby nie brać tzw łatwego kredytu...

3. Data: 2010-12-27 20:40:39

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to nie wina ludzi że sa marionetklami tych co ich wykorzystują

4. Data: 2010-12-28 00:59:33

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to nie wina ludzi że sa marionetklami tych co ich wykorzystują

Następny co uwaza że krasnale szczaja do mleka. Polacy są tak glupi że jak by
tylko w polskich kopalniach zamiast wegla były diamenty, i nigdzie na Świecie
ich nie bylo. To by nimi w piecach palili a nie pzrerabiali na brylanty. Polak
to ślepa uliczka ewolucji i jednoczesnie jej porazka.

5. Data: 2010-12-28 07:00:31

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam wrażenie że sami sami Politycy tu sa. Dlaczego najeżdżacie na zwykłych
ludzi a bronicie tych na górze. Przecież to oni kombinują. Dla mnie cała
sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie
beknie

6. Data: 2010-12-28 08:03:11

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

"Tak krawiec kraje jak mu materiału staje" czy cuś.
Nie ma innego winnego, niż naród, ja, Ty, on.
Politycy nas tak robią w bambuko, na ile im pozwalamy.
Jeśli dałoby radę, to nawet zagoniliby nas do pracy przymusowej za półdarmo.
Nikt nam wolności i demokracji nie zapewni z zewnątrz. Wolność to my.
To nasze codzienne postawy. To nasza codzienna walka.
Brak wolności - to też my.
Dziękuję Wam (i sobie) za to, co jest. :-)

7. Data: 2010-12-28 08:24:49

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> ale to nie wina ludzi że sa marionetklami tych co ich wykorzystują

Jednych i drugich, z przewagą tych pierwszych.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

8. Data: 2010-12-28 08:25:55

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

Bo kretyńskie społeczeństwo głosuje na tych na górze. Zwykli ludzie są
głupi.

9. Data: 2010-12-28 08:29:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
> sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

Na to trzeba rewolucji.

10. Data: 2010-12-28 09:47:22

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
>
> Na to trzeba rewolucji.

To ją zrób.
Na rewolucji nigdy nie zyskują ci z barykad.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO
Jak zmarnować życie pracując na innych?