RE - jak zmarnowac życie ...

11. Data: 2010-12-28 09:50:58

Temat: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:4d19b232$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
> To ją zrób.
> Na rewolucji nigdy nie zyskują ci z barykad.

Rewolucja pożera swoje dzieci.

12. Data: 2010-12-28 11:17:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 08:00:31 +0100, Rafał napisał(a):

> mam wrażenie że sami sami Politycy tu sa. Dlaczego najeżdżacie na zwykłych
> ludzi a bronicie tych na górze. Przecież to oni kombinują. Dla mnie cała
> sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie
> beknie

Jakbyś im biernie i naiwnie nie umożliwiał kombinacji, toby nie
kombinowali. Pierwsze co, to nie daj się nabierać na kredyty. Ochronisz
siebie i rodzinę.

13. Data: 2010-12-28 11:20:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 09:03:11 +0100, jagr napisał(a):

> (...)
> Nie ma innego winnego, niż naród, ja, Ty, on.
> Politycy nas tak robią w bambuko, na ile im pozwalamy.
> Jeśli dałoby radę, to nawet zagoniliby nas do pracy przymusowej za półdarmo.
> Nikt nam wolności i demokracji nie zapewni z zewnątrz. Wolność to my.
> To nasze codzienne postawy. To nasza codzienna walka.
> Brak wolności - to też my.
> Dziękuję Wam (i sobie) za to, co jest. :-)

Sama esencja :-)

14. Data: 2010-12-28 11:20:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 09:29:48 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
>
> Na to trzeba rewolucji.

Chcesz powrotu do "lepszego"?
:->

15. Data: 2010-12-28 11:52:11

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

Zacytuj gdzie w tym wątku "bronią tych na górze".

Kredytobiorcom nikt pistoletu do głowy nie przykładał. Ale że wielu z nich
więcej uwagi przykłada do wyboru butów niż zapoznania się ze szczegółami
umowy kredytowej, ryzykiem walutowym (lub choćby programem swojego
kandydata na posła), to kogo mają winić jak nie siebie?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

16. Data: 2010-12-28 11:59:43

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie ale kredyty to tylko przykład
w wielu dziedzinach nas walą w pręta
a nie o to chodzi że my sie dajemy
czemy jak ja kogoś oszukam na kasę to mi grozi wyrok
a tu oszukuja cały naród i to bezkarnie

17. Data: 2010-12-28 12:20:28

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> ludzie ale kredyty to tylko przykład
> w wielu dziedzinach nas walą w pręta
> a nie o to chodzi że my sie dajemy
> czemy jak ja kogoś oszukam na kasę to mi grozi wyrok
> a tu oszukuja cały naród i to bezkarnie

No właśnie. A my na to pozwalamy.
Zbieramy się, pikietujemy, żądamy, widać nas?
N i e .

18. Data: 2010-12-28 12:48:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 12:59:43 +0100, Rafał napisał(a):

> ludzie ale kredyty to tylko przykład
> w wielu dziedzinach nas walą w pręta
> a nie o to chodzi że my sie dajemy
> czemy jak ja kogoś oszukam na kasę to mi grozi wyrok
> a tu oszukuja cały naród i to bezkarnie

Cały naród? - mnie nie oszukują.

19. Data: 2010-12-28 13:08:12

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 12:59:43 +0100, Rafał napisał(a):

> ludzie ale kredyty to tylko przykład
> w wielu dziedzinach nas walą w pręta

Ale to Ty cały czas wyskakujesz z tym tekstem w wątku na temat kredytów i
się dziwisz, że inni nie przyklaskują.

> a nie o to chodzi że my sie dajemy
> czemy jak ja kogoś oszukam na kasę to mi grozi wyrok
> a tu oszukuja cały naród i to bezkarnie

A potrafisz zacytować program osoby, na którą głosowałeś? I której tym
samym dałeś możliwość ustanowienia prawa mogącego to zmienić?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

20. Data: 2010-12-28 15:10:02

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie byłem na wyborach nigdy bo nie ma osoby na która bym chciał głosować
nie znam nie wypowiem sie

e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO
Jak zmarnować życie pracując na innych?