RE - jak zmarnowac życie ...

21. Data: 2010-12-28 15:23:52

Temat: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
news:1lw87xreenb3n.ymhqcu56utru.dlg@40tude.net...

> Ale to Ty cały czas wyskakujesz z tym tekstem w wątku na temat kredytów i
> się dziwisz, że inni nie przyklaskują.

> A potrafisz zacytować program osoby, na którą głosowałeś? I której tym
> samym dałeś możliwość ustanowienia prawa mogącego to zmienić?

Ja mogę.
W ostatnich wyborach samorządowych ani jeden kandydat nie zaprezentował
programu. Niektórzy mieli hasła, albo ogólniki. Żadnych konkretów.
Żaden z nich nie dostał mojego głosu.

W wyborach prezydenckich głosowałem na kandydata, którego program popieram.
Niestety, jak wiadomo nie przeszedł do drugiej tury. :)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

22. Data: 2010-12-28 15:36:17

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 16:23:52 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
>
> W wyborach prezydenckich głosowałem na kandydata, którego program popieram.
> Niestety, jak wiadomo nie przeszedł do drugiej tury. :)

To przynajmniej masz czyste sumienie, oddawszy pusty głos (pominąwszy
zabranie kart do domu, jeśli pisałeś to serio ;) i jako jeden z nielicznych
chciałeś zagłosować na coś więcej, niż smutną mordę z Photoshopa.

Niestety frekwencja jasno pokazuje, że większość woli siedzieć na d*, a
później narzekać (pominąwszy tych, którzy faktycznie nie byli w stanie
dostrzeć do lokalu wyborczego).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

23. Data: 2010-12-28 15:37:24

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 16:10:02 +0100, Rafał napisał(a):

> nie byłem na wyborach nigdy bo nie ma osoby na która bym chciał głosować

Faktycznie nie ma, czy nie zadałeś sobie trudu jej poszukania?
Kandydatów jest wielu. Podobnie ich programów.

> nie znam nie wypowiem sie

Jednak cały czas próbujesz to robić.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

24. Data: 2010-12-28 19:31:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W ostatnich wyborach samorządowych ani jeden kandydat nie zaprezentował
> programu. Niektórzy mieli hasła, albo ogólniki. Żadnych konkretów.

Startuj zatem sam. Statystycznie biorąc powinieneś mieć 90 procent poparcia
- to wszyscy ci, co narzekają, ze żaden kandydat nie zaprezentował programu
:->

25. Data: 2010-12-28 23:49:45

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Startuj zatem sam. Statystycznie biorąc powinieneś mieć 90 procent
> poparcia
> - to wszyscy ci, co narzekają, ze żaden kandydat nie zaprezentował
> programu

Nasze społeczeństwo, to zatruci socjalizmem idioci. Nie mam szans.

26. Data: 2010-12-29 00:01:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:49:45 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Nasze społeczeństwo, to zatruci socjalizmem idioci. Nie mam szans.

Wymiękasz? - tym sposobem nasze zatrute socjalizmem idiotyczne
społeczeństwo straciło jedyną szansę zbawienia :->

27. Data: 2010-12-29 07:22:56

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawet jak ktos ma program i mówi cos z sensem to potem figa z makie po
wyborach
i własnie o to chodzi
każdy pracownik ma jakąś odpowiedzialność i za to jest rozliczany
dlaczego nie ma kar dla posłów i prezydenta jak nic nie robi?

28. Data: 2010-12-29 07:32:09

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> każdy pracownik ma jakąś odpowiedzialność i za to jest rozliczany
> dlaczego nie ma kar dla posłów i prezydenta jak nic nie robi?

Bo nad nimi już nikogo nie ma. Tzn. jest naród, tzn. nikt.
A tak w ogóle, to grupa ludzi (tzw polityków) sama się wysuwa w wyborach i
sama później dzieli się wpływami. Nie ważne, kto wygra. "Ja dziś wygrałem,
to będę kimś, a ty przegrałeś, będziesz moim zastępcą. Po następnych
wyborach zamienimy się miejscami." :-)
Ot, cała filozofia "polskiej demokracji".
Zdrówka życzę.

29. Data: 2010-12-29 10:26:42

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Wymiękasz? - tym sposobem nasze zatrute socjalizmem idiotyczne
> społeczeństwo straciło jedyną szansę zbawienia :->

Mam to w dupie.

30. Data: 2010-12-29 10:29:07

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wyborach zamienimy się miejscami." :-)
> Ot, cała filozofia "polskiej demokracji".

Raz na jakiś dłuższy czas przychodzi kara na tych z samej góry: car z
rodziną, Rewolucja Francuska, Albania, JFK, biuro PiS w Łodzi.
Nasi jeszcze nie wkurwili społeczeństwa wystarczająco. Na razie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

e.s.e. - jak to parzyć?
Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO
Jak zmarnować życie pracując na innych?