Kamica nerkowa - doagnoza, profilaktyka, leczenie.

1. Data: 2005-05-24 10:59:07

Temat: Kamica nerkowa - doagnoza, profilaktyka, leczenie.
Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od kilku lat cierpie na kamicę nerkową. Wszystkie złogi do tej pory
udało się wydalić drogą naturalną. Częstotliwość ataków i późniejszych
porodów tych złogów wynosi ok 1-3 miesięcy - różnie. Leczyłem się u
kilku urologów ale zaden z nich nie był w stanie udzielić mi lepszej
rady niż "pić dużo, bardzo dużo!". Chciałbym dokładnie zdjagnozować typ
tej kamicy i ustawić sobie ew. dietę czy inny rodzaj profilaktyki aby
dolegliwości występowały żadziej lub znikneły całkiem. Pytanie brzmi:

Jaka powinna być prawidłowa droga prowadząca do ustalenia profilaktyki??
Do kogo się zwrócić w jakiej kolejności? Labolatorium (jakie?),
nefrolog, urolog, dietetyk, inny lekarz?? Jakie badania zrobić, co ustalić??

Proszę o podpowiedzi...mieszkam w Kielcach więc może jakieś konktetne
adresy jeśli znacie.

Zauważyłem też, że zawsze po urodzeniu kamienia w moich badaniach krwi
wychodzi niska liczba płytek krwi (ok 100 tyś). Czy jest to jakiś powód
do obaw ??

Urodzone kamienie posiadam :)

Pozdrawiam
J.S.