uzależnienie od słodyczy

1. Data: 2005-05-24 11:51:39

Temat: uzależnienie od słodyczy
Od: SP <s...@a...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to niebezpieczne? Na jakie choroby jestem narażony? Cz 0.5 - 1kg
dziennie to nie za dużo?

2. Data: 2005-05-24 12:09:52

Temat: Re: uzależnienie od słodyczy
Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

SP wrote:
> Czy to niebezpieczne? Na jakie choroby jestem narażony? Cz 0.5 - 1kg
> dziennie to nie za dużo?

Grozi Ci to że z domu będą wyciągać Cię dzwigiem. :)

A tak poważnie to 0,5kg to już chyba sporo. Dużo ruchu - rower, basen,
bieg i spalisz to spokojnie. Ale wolałbym ograniczyć.

Pozdro
J.S.

jakub.s[at]post.pl
KIELCE
www.e-tour.pl

3. Data: 2005-05-24 13:25:14

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tak poważnie to 0,5kg to już chyba sporo. Dużo ruchu - rower, basen,
> bieg i spalisz to spokojnie. Ale wolałbym ograniczyć.

Ja też dużo jem bo pracuje w branży cukierniczej,
ale i tak wole mięso ....
słodycze trzeba jesc ale z umiarem :)

pzr
Dars

4. Data: 2005-05-24 14:13:27

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dars napisał:

> słodycze trzeba jesc ale z umiarem :)

Trzeba? Ja nie lubię słodyczy, więc nie jem, nie słodzę napojów, nawet
banan jest dla mnie zbyt słodki. A żyję mimo to i w dobrej kondycji.
--
pa, Basia

5. Data: 2005-05-25 21:46:29

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

SP wrote:
> Czy to niebezpieczne? Na jakie choroby jestem narażony?

Cukrzyca. Otyłość. I wszystko co się z tym wiąże.

--
Adam Dziendziel
http://squadd.sourceforge.net/

6. Data: 2005-05-25 22:58:58

Od: "zlotawy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SP" <s...@a...op.pl> napisał w wiadomości
> Czy to niebezpieczne? Na jakie choroby jestem narażony? Cz 0.5 - 1kg
> dziennie to nie za dużo?

tez duzo jem slodyczy.

polecam odwiedzc psychologa, cos morze byc na rzeczy.

zlotawy

Kamica nerkowa - doagnoza, profilaktyka, leczenie.
Wrzód na d...
Toksoplazmozaw ciąży_pomóżcie w interpretacji wyników
Ból z tyłu głowy
medykalizacja społeczeństwa