Wrzód na d...

1. Data: 2005-05-24 09:46:33

Temat: Wrzód na d...
Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Cosik się zrobiło na pośladku. Podobno jeszcze nie boli ale
wygląda paskudnie (podobno - nie widziałam). Pytanie jest takie: do kogo z
tym iść? Do chirurga, coby przeciął, oczyścił, opatrzył? Czy może do
dermatologa? Albo inne pomysły? Bo pierwszy kontakt to chyba nic tu nie
poradzi.
Pozdrawiam - Agnieszka

2. Data: 2005-05-24 19:43:37

Temat: Re: Wrzód na d...
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym iść? Do chirurga, coby przeciął, oczyścił, opatrzył? Czy może do
> dermatologa? Albo inne pomysły? Bo pierwszy kontakt to chyba nic tu nie

pewnie do chirurga

Toksoplazmozaw ciąży_pomóżcie w interpretacji wyników
Ból z tyłu głowy
medykalizacja społeczeństwa
wezel chlonny w pachwinie
Błagam - pomóżcie