Kamienica nerkowa - objawy

1. Data: 2005-03-13 17:15:34

Temat: Kamienica nerkowa - objawy
Od: "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakie sa zazwyczaj objawy kamienicy nerkowej, przy ktorych raczej powinlo
sie juz zglosic do lekarza na badania?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2005-03-13 17:25:14

Temat: Re: Kamienica nerkowa - objawy
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d11sb9$bvb$1@inews.gazeta.pl
Od: Rafal M <W...@p...gazeta3.4pl>
Było:
> Witam
>
> Jakie sa zazwyczaj objawy kamienicy nerkowej, przy ktorych raczej
> powinlo sie juz zglosic do lekarza na badania?

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22kamienicy+ner
kowej%22&btnG=Szukaj+z+Google%21&lr=lang_pl

Skierowanie, same badania, analiza wyników, ewentualne dodatkowe badania,
znowu analizy. To wszystko będzie trwało kilka miesięcy ... Proponuję idź
jutro (poniedziałek) do lekarza i zacznij to wszystko.

Czyż nazwa "kamica nerkowa" nie brzmi lepiej ?
http://www.google.pl/search?num=50&hl=pl&newwindow=1
&c2coff=1&q=%22kamica+nerkowa%22&btnG=Szukaj&lr=lang
_pl

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-03-13 22:06:07

Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa zazwyczaj objawy kamienicy nerkowej, przy ktorych raczej powinlo
> sie juz zglosic do lekarza na badania?
> Rafal

Jak sie zacznie tynk obsypywac - to natychmiast do lekarza.
No chyba ,ze pytasz o "Kamice nerkowa".
wszebor

4. Data: 2005-03-14 11:25:15

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znowu analizy. To wszystko będzie trwało kilka miesięcy ... Proponuję idź
> jutro (poniedziałek) do lekarza i zacznij to wszystko.

A możesz powiedzieć jakie badania dokładnie... wystarczy samo badanie moczu,
czy potrzebne są jakieś badania obrazowe?

si

5. Data: 2005-03-14 12:43:59

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d13sai$6sm$1@news.onet.pl
Od: si <n...@n...no>
Było:
> A możesz powiedzieć jakie badania dokładnie... wystarczy samo
> badanie moczu, czy potrzebne są jakieś badania obrazowe?

Temat znam z pozycji "widza", mój tata rodził kamienie - nie zgadzał się na
operację, taki uraz - pod nadzorem lekarzy. Większość badań była robiona w
szpitalu, czyli niewiele wiem o nich.
Generalnie im dłużej się czeka z diagnozą tym dłużej trwa ból. Czyszczenie
nerek z piasku polega wypłukaniu, im kamyki większe tym większy ból, w
pewnym momencie jest konieczna operacja.
Ja się tyle naoglądałem i nasłuchałem, że jak tylko bym miał najmniejsze
podejrzenie to bym leciał do lekarza się ratować !

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

Pierwszy dzień diety i ból głowy
Lasik i zez- czy się wykluczają