Kamionka z Bochni - forma na babę.

31. Data: 2012-04-19 21:07:23

Temat: Re: Kamionka z Bochni - forma na babę.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 19:42, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2012-04-19 18:59, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To może doprecyzuj to:
> "dosypać mąkę (żytnią lub pszenną)"

Doprecyzowuję:

> Byłam i się nie wstydzę.

A kto mówi o wstydzie.

32. Data: 2012-04-19 21:11:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Kwi, 23:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Doprecyzowuję:

w zależności od potrzeby.
Polecam przestudiowanie:
http://kotlet.tv/zakwas-pszenny-a-zytni

> A kto mówi o wstydzie.

J.p.

AD: ~~** Enjoy Our New FREEBIES & embroidery designs for F.REE !! **~~
Stolnica silikonowa
Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?
mięso zjadło aluminium
mięso z markietu - 'sztywne'