Przepis za zupę cebulową

1. Data: 2012-04-11 17:41:02

Temat: Przepis za zupę cebulową
Od: Kinga <k...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Potrzebuję dobrego i sprawdzonego przepisu na zupę cebulową:)

Pozdrawiam.
--
Zapraszam na blog kulinarny http://www.ProstePrzepisyKulinarne.com

2. Data: 2012-04-11 18:33:48

Temat: Re: Przepis za zupę cebulową
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Apr 2012 19:41:02 +0200, Kinga napisał(a):

> Witam.
> Potrzebuję dobrego i sprawdzonego przepisu na zupę cebulową:)

Tak? I co w związku z tym?
3333-)

--

XL wiosenna

3. Data: 2012-04-11 20:22:05

Od: "D***" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smażysz cebulę (1-1.5 kg) na maśle (długo - żeby się skarmelizowała troszkę,
czyli ok. 1/2 godziny), dodajesz do rosołu kurzęco-wołowego, miksujesz. Dla
lubiącycgh- łyżka śmietany na talerz, dla innych -ser żółty, grzanki
szosnkowe lub nic do talerza - na zimne, ponure wieczory ok.

Płać za mnie :-D

D.

Wchodzi kogut do łazienki, a tam zakręcone kurki :-D

4. Data: 2012-04-11 20:50:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Apr 2012 22:22:05 +0200, D*** napisał(a):

> Wchodzi kogut do łazienki, a tam

SAME

> zakręcone kurki :-D

Tak brzmi ten żart :-)
--

XL wiosenna

5. Data: 2012-04-12 06:01:52

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 kwietnia 2012 22:50:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> SAME

> Tak brzmi ten żart :-)
Żart? Przecież to tragedia, bo reszta kur na solarium albo karuzeli.

--
ZZ@private

6. Data: 2012-04-12 06:03:55

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 kwietnia 2012 22:22:05 UTC+2 użytkownik D*** napisał:
> [...]
> lubiącycgh- łyżka śmietany na talerz, dla innych -ser żółty, grzanki
> szosnkowe lub nic do talerza - na zimne, ponure wieczory ok.

Coś jeszcze kiedyś było z koniakiem czy innym alkoholem który należy dodać w jakimś
starannie wybranym momencie (pamiętam mgliście przepis Schellera)

> Płać za mnie :-D
>
> D.
>
> Wchodzi kogut do łazienki, a tam zakręcone kurki :-D

NTG.

--
ZZ@private

7. Data: 2012-04-12 07:22:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Zbyszek Zarzycki wylazło do ludzi i marudzi:

> Coś jeszcze kiedyś było z koniakiem czy innym alkoholem który należy
> dodać w jakimś starannie wybranym momencie (pamiętam mgliście przepis
> Schellera)

Francuzi by dodali raczej białego wina. Ale Scheller nie Francuz, może być u
niego koniaczek.

qr.a

8. Data: 2012-04-12 07:57:13

Od: Cezar <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/04/2012 18:41, Kinga wrote:
> Witam.
> Potrzebuję dobrego i sprawdzonego przepisu na zupę cebulową:)
>
> Pozdrawiam.

W zeszlym roku na nartach poczestowano nas zupa ktora troche to cebulowa
a troche czosnkowa - nie wiem jaka bardziej :)
Cala nasza dziesiatka nie mogla sie nadziwic ze taka dobra...

pozwolilem sobie zrobic zdjecie przepisu:
https://picasaweb.google.com/104005893991337568312/R
ecipes?gsessionid=uKpljTk8Qs6soImg6UxVGQ#55679343139
43799938

c.

9. Data: 2012-04-12 08:27:49

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
> Witam.
> Potrzebuję dobrego i sprawdzonego przepisu na zupę cebulową:)
>
> Pozdrawiam.

Oto mój sprawdzony przepis na zupę cebulową, która zwłaszcza w mroźne
dni smakuje wybornie. Biorę trzy duże cebule. Kroję w piórka i smażę na
złoty kolor na maśle i 1 łyżce oliwy. Jak cebula jest gotowa, zestawiam
z ognia, wsypuję 1 kopiastą łyżkę mąki i energicznie mieszam. Taką
mieszankę od nowa podgrzewam i ciągle mieszając dodaje pół szklanki białego
wytrawnego wina i ok. 1 litr rosołu. Rosołu, a nie wywaru z kostki knorr.
Piszę około, bo wlewam do osiągnięcia pożądanej gęstości zupy. Jak ktoś woli
bardziej gęstą to albo mniej rosołu albo więcej mąki. Jak się zagotuje
doprawiam: solą, białym pieprzem i koniecznie gałką muszkatołową. Gałka jest
niezbędna. Zupę taką podaję obowiązkowo z małymi grzankami i posypuję tartym
parmezanem, parę listków zielonej pietruszki dla koloru też jest fajnie
dodać. Bywa że zamiast parmezanu przygotowuję grzanki z serem typu np. brie.
Zamiast grzanek można dodać wcześniej ziemniaki pokrojone w kostkę.

10. Data: 2012-04-12 08:29:40

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

w piórka i smażę na złoty kolor na maśle i 1 łyżce oliwy. Jak
cebula jest gotowa, zestawiam z ognia, wsypuję 1 kopiastą
łyżkę mąki i energicznie mieszam. Taka mieszankę od nowa
[...]

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Kamionka z Bochni - forma na babę.
AD: ~~** Enjoy Our New FREEBIES & embroidery designs for F.REE !! **~~
Stolnica silikonowa
Jugurt - "napój turecki"- czy tylko mi zaszkodził?
mięso zjadło aluminium