Kandydatka SLD

111. Data: 2015-01-15 21:56:03

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:j2om1svbcy14$.davxqm56s80s$.dlg@40tude.net...

> Warkocze mnie bolą 3-))
No ale- niestety- to nie jest IMO jego ostatnie słowo

--

Chiron

112. Data: 2015-01-15 22:04:36

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>No ale- niestety- to nie jest IMO jego ostatnie słowo

Ależ oczywiście, będzie ci zapamiętane określanie "młodych, ładnych,
inteligentnych..." jako nadających się przede wszystkim do robienia laski
:-)

113. Data: 2015-01-15 22:19:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Szóstym zmysłem.

Spróbuję. No a co, jak zawiedzie?

--

Chiron

114. Data: 2015-01-15 22:29:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Szóstym zmysłem.

W każdym bądź razie- razem z rodzinką mniej więcej tak wyglądacie:

http://demotywatory.net/3241/pokaz-innym

--

Chiron

115. Data: 2015-01-15 22:40:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 22:04:36 +0100, Ghost napisał(a):

> Ależ oczywiście, będzie ci zapamiętane określanie "młodych, ładnych,
> inteligentnych..."

startujących na prezydenta

> jako nadających się przede wszystkim do robienia laski
> :-)

Ano. Tylko pamiętaj DOKŁADNIE :->

116. Data: 2015-01-15 22:41:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 22:29:25 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
>>

> W każdym bądź razie- razem z rodzinką mniej więcej tak wyglądacie:
>
> http://demotywatory.net/3241/pokaz-innym

Strasznie męska ta "Twoja" Qra - nie przesadzasz? 333-))

117. Data: 2015-01-15 22:49:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>startujących na prezydenta

Niekoniecznie.

118. Data: 2015-01-15 22:55:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 22:49:59 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> Niekoniecznie.

"Czy według Ciebie prezydent Polski ma dobrze robić laske czy powienien
mieć inne przywary?"

119. Data: 2015-01-15 23:04:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

net...

>"Czy według Ciebie prezydent Polski ma dobrze robić laske czy powienien

No i? Po twojemu stawanie się prezydentem wiedzie do robienia laski?

Ciekawe komu tez Lech Kaczyński mógł robić laskę? Panu W.?

120. Data: 2015-01-15 23:29:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 23:04:42 +0100, Ghost napisał(a):

> No i? Po twojemu stawanie się prezydentem wiedzie do robienia laski?

Odwrotnie - robienie wiedzie do... No i tylko i wyłącznie w przypadku
"młodych, ładnych i inteligentnych" kobiet... choć akurat to kryterium płci
powoli będzie zanikać (he he) zgodnie z najnowszymi trendami...

> Ciekawe komu tez Lech Kaczyński mógł robić laskę? Panu W.?

Kaczyński był mężczyzną, w dodatku TYLKO inteligentnym. Obecny prezydent
już nie wykazuje tej drugiej cechy...

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia