Kandydatka SLD

121. Data: 2015-01-15 23:35:28

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 21:56:03 +0100, Chiron napisał(a):

> No ale- niestety- to nie jest IMO jego ostatnie słowo

Cóż, fakt, ani młody, ani ładny, ani... , więc gdzieś się MUSI
dowartościowywać, no strach się nie bać :-PPP

122. Data: 2015-01-15 23:36:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 23:29:40 +0100, XL napisał(a):

> Odwrotnie - robienie wiedzie do... No i tylko i wyłącznie w przypadku
> "młodych, ładnych i inteligentnych" kobiet... choć akurat to kryterium płci
> powoli będzie zanikać (he he) zgodnie z najnowszymi trendami...

> Kaczyński był mężczyzną, w dodatku TYLKO inteligentnym. Obecny prezydent
> już nie wykazuje tej drugiej cechy...

...dlatego może już czas na"młodą, ładną i inteligentną" ?
:->

123. Data: 2015-01-15 23:48:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 23:36:41 +0100, XL napisał(a):

> ...dlatego może już czas na"młodą, ładną i inteligentną" ?
>:->

"Magdalena Ogórek, kandydatka SLD na prezydenta, ma być symbolem zmian na
lewicy. Jako urocza kobieta, w dodatku bezpartyjna, ma zrywać z przaśnym
wizerunkiem peerelowskich sekretarzy z Sojuszu. Wszystko pięknie, tyle że...
Ogórek ma związki ze środowiskiem komunistów i postkomunistów. Jej mąż
Piotr Mochnaczewski to były szef ZSMP znany z listy Macierewicza jako tajny
współpracownik SB o ps. Michał.

Polityczne wątki kariery ,,bezpartyjnej" Ogórek od samego początku wiążą się
postkomunistyczną lewicą. Pani Magdalena pracowała w Kancelarii Prezydenta
Aleksandra Kwaśniewskiego, Centrum Informacyjnym Rządu za czasów premiera
Leszka Millera. Przez trzy lata była też szefową gabinetu politycznego
Grzegorza Napieralskiego.

Jednak najbardziej brzemienne w skutki okazały się lata 2004-2006, gdy
pracowała w MSW jako sekretarka. Wówczas jej szefem był przyszły mąż,
prominent SLD Piotr Mochnaczewski. W MSW kierował departamentem zajmującym
się współpracą międzynarodową i integracją europejską. Nic zatem dziwnego,
że po 2006 r. znalazła posadę w zarządzie Europejskiego Centrum
Monitorowania Rasizmu i Ksenofobii."

http://niezalezna.pl/63210-ogorek-la-prl-jak-bylo-w-
przeszlosci-bezpartyjnej-kandydatki-sld

124. Data: 2015-01-15 23:51:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2015 23:48:36 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> się współpracą międzynarodową i integracją europejską. Nic zatem dziwnego,
> że po 2006 r. znalazła posadę w zarządzie Europejskiego Centrum

Czyli faktycznie czy w przenośni - laska to zawsze laska, bez pchacza ani
rusz...

125. Data: 2015-01-16 08:26:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

>Odwrotnie - robienie wiedzie do... No i tylko i wyłącznie w przypadku
>"młodych, ładnych i inteligentnych" kobiet...

Prawda, to co napisał chiron, literalnie i jednoznacznie odnosi się do
wszystkich młodych ładnych i inteligentnych, bez związku z kandydowaniem
nawet. Twoje uparte obracanie kota ogonem nic nie da. Równie dobrze możesz
dowodzić, ze woda posiada pamięć, lub odwrotnie.

126. Data: 2015-01-16 12:14:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

przeszlosci-bezpartyjnej-kandydatki-sld

> Czyli faktycznie czy w przenośni - laska to zawsze laska, bez pchacza ani
> rusz...
Jak chcesz. Jednak- powtarzam: to człowiek, który ma na celu wyłącznie
pokazać Tobie czy mnie, że jesteśmy źli. Na tym tle w jego pojęciu- ktoś go
pochwali czy uzna za tego "dobrego". W rodzinie dysfunkcyjnej nierzadko jest
tak, że niezadowoleni z siebie rodzice swoje niezadowolenie wyładowują na
dzieciach. Bywa tak, że porownują swoje dzieci z innymi- i zawsze inne jest
lepsze. To co obce- jest lepsze. Teraz dzieciak może przyjąć wobec tego
różne postawy. Jedną z tych postaw jest taka, że przyjmuje na siebie rolę
ofiary- i większość swojej energii ładuje w to, żeby pokazać rodzicom, że on
nie jest taki zły- są gorsi. Rodzice oczywiście maja to w nosie- widząc, że
on na nich napiera- stawiają opór pokazując, że i tak jest najgorszy.
Oczywiście- to się przenosi później na relacje w jego dorosłym życiu. Z
jednej strony przyjmuje więc na siebie rolę tego najgorszego- bo tak mu
wmówili jego rodzice, z drugiej będzie w grupie, w ktorej przebywa szukać- w
swoim pojęciu- gorszych od siebie. Po to, żeby pokazać innym, że to nie on
jest najgorszy.
Przykre to, powszechne- ale w jego wieku- nieusprawiedliwione. Pora
dorosnąć- i wziąć odpowiedzialność za własne życie. A na dyskusje z nim-
mnie szkoda czasu. Szkoda, bo wiem, że on będzie wyłącznie czyhać, żeby
zmanipulować moją wypowiedź tak, jak sama widzisz.:-)

--

Chiron

127. Data: 2015-01-16 17:19:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-15 22:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Dokładnie. Oto MŻ i jego harem.

128. Data: 2015-01-16 17:36:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2015 12:14:40 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> mnie szkoda czasu. Szkoda, bo wiem, że on będzie wyłącznie czyhać, żeby
> zmanipulować moją wypowiedź tak, jak sama widzisz.:-)

Cóż, masz zupełną rację. A że mnie palce świerzbią, to druga prawda ;-)

129. Data: 2015-01-16 17:41:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Jan 2015 17:19:56 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-01-15 22:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Dokładnie. Oto MŻ i jego harem.

Co oznacza MŻ??

130. Data: 2015-01-16 17:52:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-16 17:41, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Co oznacza MŻ??

Mój Żywiciel.

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia