Kandydatka SLD

21. Data: 2015-01-12 00:30:19

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Jan 2015 23:56:33 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> To nie wulgarność, to prymitywne poniżanie płci przeciwnej en bloc.

Wolisz "poniżać" tę nie-przeciwną?
3333333-]

22. Data: 2015-01-12 01:43:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wolisz "poniżać" tę nie-przeciwną?
> 3333333-]

Jak on się bardzo stara! Tam, gdzie tylko widzi możliwość wywołania
konfliktu- żeby nie wiem co- jak w jego główce zalęgnie się podejrzenie, że
może mi namieszać, zaraz wkracza do akcji:-))

--

Chiron

23. Data: 2015-01-12 03:59:21

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdumiony z...@j...pl ...

> Co sądzicie o kandydatce SLD na prezydenta?
> Młoda, ładna, inteligentna...

Myśląc o jej dotychczasowych wypoweidziach zastanawiam się czy ona bardziej
pasuje do SLD czy do PiS.
Ale rozumiem, ze to ruch Millera przeciw oczekiwaniom coraz wiekszej grupy
ludzi aby kandydatkom była Nowacka - Miller to jednak jest meski szowinista
:)

Tak naprawde za mało wiem o p. Ogórek zeby ją ocenic - nie dała się
dotychczas poznać co do swoich poglądów poza sferą koscioła a i tu raczej
wypowiadała się na okrągło.

Na pewno reprezentatywna i na pewno umie sie wypowiadać.

24. Data: 2015-01-12 10:24:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Sun, 11 Jan 2015 23:56:33 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Wolisz "poniżać" tę nie-przeciwną?

Nie mam potrzeby.

>3333333-]

chrum, chrum

25. Data: 2015-01-12 13:08:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 01:43:17 +0100, Chiron napisał(a):

> Jak on się bardzo stara! Tam, gdzie tylko widzi możliwość wywołania
> konfliktu- żeby nie wiem co- jak w jego główce zalęgnie się podejrzenie, że
> może mi namieszać, zaraz wkracza do akcji:-))

Różne są metody zalotów 3333-))

26. Data: 2015-01-12 13:09:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Jan 2015 02:59:21 GMT, Budzik napisał(a):

> Tak naprawde za mało wiem o p. Ogórek zeby ją ocenic - nie dała się
> dotychczas poznać co do swoich poglądów

A po co Ci ją znać teraz - da się poznać jako prezydenta!
:-D

> poza sferą koscioła a i tu raczej
> wypowiadała się na okrągło.
>
> Na pewno reprezentatywna i na pewno umie sie wypowiadać.

No. Re.

27. Data: 2015-01-12 13:17:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 10:24:37 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> Nie mam potrzeby.

To wiele mówi: może kiedyś zatem będziesz miał...

> chrum, chrum

Katar masz? - nie połykaj, tylko wydmuchaj. Nos.

28. Data: 2015-01-12 14:23:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Mon, 12 Jan 2015 10:24:37 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>To wiele mówi: może kiedyś zatem będziesz miał...

Z własnego doświadczenia oświadczasz.

BTW uważasz się za nieatrakcyjną, czy raczej wolisz role robiącej laskę
każdemu chironowi w mieście?

29. Data: 2015-01-12 14:30:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 14:23:10 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

net...

> Z własnego doświadczenia oświadczasz.

Oświadczam z powodu trendu nowych czasów - nie podłączysz się? :->

> BTW uważasz się za nieatrakcyjną,

Do kogo to pytanie? - vide mój nick 3->

> czy raczej wolisz role robiącej laskę
> każdemu chironowi w mieście?

Pytanie rzędu "Kto jest twym bohaterem i dlaczego jest to Lenin?"
Spoko, mam sporo innych alternatyw, a i sporo za mną lata takich jak ty i
to oni mi dobrze robią.

30. Data: 2015-01-12 15:24:32

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Do kogo to pytanie? - vide mój nick 3->

>Pytanie rzędu "Kto jest twym bohaterem i dlaczego jest to Lenin?"

Nie, pytanie rzędu: czy zgadzasz się, z chironem, że rolą atrakcyjnych
kobiet jest przede wszystkim robienie laski (chorinó?)

>Spoko, mam sporo innych alternatyw, a i sporo za mną lata takich jak ty i
>to oni mi dobrze robią.

Ojej, jak pięknie uciekło schować się pod kamień :P

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia