Kandydatka SLD

31. Data: 2015-01-12 16:02:35

Temat: Re: Kandydatka SLD
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 15:24:32 +0100, Ghost napisał(a):

> Ojej, jak pięknie uciekło schować się pod kamień :P

Porąbało cię? - sfinka? pod kamień?
:->

32. Data: 2015-01-12 16:33:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Porąbało cię?

Nie.

33. Data: 2015-01-12 17:02:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 16:33:30 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> Nie.
>
> Zgadzasz się, z chironem, że rolą atrakcyjnych kobiet jest przede wszystkim

Nie zgadzam się - z twoim imputowanym "Chiron powiedział, że rolą
atrakcyjnych...".

34. Data: 2015-01-12 17:25:03

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-12 13:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Różne są metody zalotów 3333-))

Może Chirona nigdy nikt nie ciągnął za warkoczyki...

35. Data: 2015-01-12 17:41:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-01-12 13:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Może Chirona nigdy nikt nie ciągnął za warkoczyki...

No wyobraź sobie, że nie:-)

--

Chiron

36. Data: 2015-01-12 17:48:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

net...

> Nie zgadzam się - z twoim imputowanym "Chiron powiedział, że rolą
> atrakcyjnych...".

To jego stała zagrywka. Stosuje ją nonstop wobec IMO wszystkich dyskutantów.
Wielu jednak w podobnej sytuacji brnie w tę prymitywną manipulację,
odpowiadając w rodzaju "nie zgadzam się z nim...bla, bla". Tak miałem przez
lata, dosłownie- aż dostawałem mejle na priv z pytaniami a propos tego, co
on powiedział, że ja powiedziałem.

Kolejna jego prymitywna zagrywka- pokażę:

ja napisłaem do Ciebie:
"Jednak- podkreślam- jemu się raczej polepszyło, niż pogorszyło." i kilka
innych rzeczy. Na co on wyciął tylko to z kontekstu, i odpowiedział:

"Kupiłeś juz sobie ten młynek do kupy o który pytałeś grupowiczów?"

sądząc pewno, że to coś rónie hańbiącego, jak to, że imputuję mu chorobę
psychiczną.

No cóż- żeby trzymać się jego metody: wiesz, że ghost mnie przekonywał, ze
najlepsze urlopy spędza się w favelach? Dziwny gust, prawda?
:-)

--

Chiron

37. Data: 2015-01-12 17:51:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 17:25:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-01-12 13:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Może Chirona nigdy nikt nie ciągnął za warkoczyki...

Mnie niegdyś (ach!) ciągnięto - ale że jeszcze dziś??? //ba, i jeszcze
wyobraża se taki, że se specjalnie warkocze zaplotę dla zaznania jego
umizgów

38. Data: 2015-01-12 17:51:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 17:41:26 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> No wyobraź sobie, że nie:-)

Widać gostki lubiejom trudne przypadki ;-PPP

39. Data: 2015-01-12 17:53:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Zgadzasz się, z chironem, że rolą atrakcyjnych kobiet jest przede
> wszystkim robienie laski (chorinó?)

BTW- uważasz się za nieatrakcyjnego, czy uważasz, że jesteś atrakcyjny i
wolisz robić laskę każdemu facetowi w mieście? I jeszcze tak BTW - co z
twoim urlopem w favelach? Naprawdę cięto rajcuje?

--

Chiron

40. Data: 2015-01-12 17:55:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Różne są metody zalotów 3333-))

Niestety- współczuję tym, co go znają w realu:-(((

--

Chiron

Będą uprawiali seks...! ZABRONIĆ, szatana widzę, szatana.!
Kosciolkowi atakuja
A wiecie że Kaczyński się ukazał.....ten zmarły...
Wraca zabobon, bo wraca ciemnota. Tak więc po co wyznawcom szatana prąd?
Islamofobia