Kara boska i ostrzezenie dla innych?

11. Data: 2015-07-21 22:19:25

Temat: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ekolodzy POwinni byc ekologiczni. Motoryzacja w dzisiejszym wydaniu ekologiczna nie
jest. I dluugo jeszcze nie bedzie. Takie sa fakty. Uzywanie nieekologicznych metod w
imieniu walki o ekologie to przeciez hiPOkryzja, nie mniejsza niz zabijanie w imie
Boga przykazujacego nie zabijac. Ktos twierdzi inaczej? A moze twierdzi ze jednak cel
uswieca srodki? ;P

12. Data: 2015-07-21 22:39:34

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
[...]

To zdejmuj majty i wypierdalaj do lasu jak dla ciebie taka jest ekologia, wtenczas
napewno wszystko zmienisz.

13. Data: 2015-07-21 22:40:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chyba napisal przez pomylke i zaraz stad skasowal...potem to samo opublikowal na
pl.soc.religia ale nie daliscie mu zapomniec tego bledu od razu nan odpisujac... :)

14. Data: 2015-07-21 22:42:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jul 2015 18:56:24 +0200, Chiron napisał(a):

> Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
arzyna-Bienias-aktywistka-Partii-Zielonych-a78929

> http://pikio.pl/burza-wokol-artykulu-frondy-o-smierc
i-znanej-polskiej-feministki/

Wieczny odpoczynek - jak każdej ofierze wypadku i innym zmarłym. Ale cóż,
są rzeczy na niebie i Ziemi, o których się nawet feministkom nie śniło.

--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

15. Data: 2015-07-21 22:45:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jul 2015 12:55:47 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> W sumie -czy "zielona" POwinna uzywac samochodu jako wynalazku zgnilej
ociepleniogennej cywilizacji? Ot cala smutna sytuacja moze byc odczytywana jako
symboliczny wyraz zwyciestwa natury nad niszczaca ja cywilizacja...
> O jakichs tam wrednych sprawach typu pelzajaca hiPOkryzja nie godzi sie wszak
wsPOminac, prawda drodzy panstwo?

A spróbować by tylko :-|

16. Data: 2015-07-21 22:46:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Sam se zdejmuj jak zes ekolog ;P
Choc rowerek wole nad kazde autko, to wiem ze nawet rowerki robia z nieekologicznie
wytwarzanych materialow, tfu...choc i drewniane sie juz zdazaja
http://m.frazpc.pl/aktualnosci/217441,Piekny_drewnia
ny_retro_rower.html ;)

17. Data: 2015-07-21 22:50:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jak widzisz po penetratorku -wytykanie hiPOkryzji to najwiekszy grzech, ale jak milo
spienic spieniacza ;P

18. Data: 2015-07-21 22:51:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jul 2015 13:19:25 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
Boga przykazujacego nie zabijac. Ktos twierdzi inaczej? A moze twierdzi ze jednak cel

Podobnie - sprzężenie zwrotne powoduje, że zaczyna się bić na alarm z
powodu antybiotykooporności bakterii chorobotwórczych - niedługo nie będzie
można leczyć, wykonywac prostych zabiegów chorurgicznych, nie mówiąc już o
przeszczepach, a szpitale staną się masowymi umieralniami - procent zakażeń
szpitalnych w ostatnich latach wbrew medpropagandzie gwałtownie rośnie.
Zabijają nas (bo już nie skutkują, a naturalnej odporności już nie mamy,
właśnie z powodu ich nadużywania i osobniczego niestykania się z ich powodu
ze szczepami chorobotwórczymi) te same antybiotyki, które lata temu były
wybawieniem.

19. Data: 2015-07-21 22:57:12

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Buraku
Nie chodzi o to żeby rezygnować z cywilizacji ale żeby była przyjazna środowisku i
teraz takie walczenie spowodowało przykładowo, że nowoczesne domy buduje sie bez
pieca, czy zasilania z elektowni która spala węgiel, tak są budowane aby magazynowały
ciepło na zimę. Czy masz samochody elektryczne już mnóstwo, a na zachodzie prąd robią
elektownie atomowe które są czystsze od węglowych, czy też niemcy którzy już 50 %
prądu to alternatwne źródła jak słońce czy wiatr. Jak będziesz siedział bez majtek w
lesie to takich zmian nie wywalczysz .

20. Data: 2015-07-21 22:59:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Alternatywe do szalejacej techniologizacji widzi sie w tzw "zrownowazonym rozwoju". A
to wlasciwie nic innego jak POwrot do metod zycia rodem z uwazanego za ciemne i
zgnile sredniowiecza lub co gorsza kultur plemiennych. Jak nam zreszta Sloneczko
pusci baka wprost w nas to i tak nic innego jak oranie wolami lub konmi nam nie
POzostanie ;)

Rosija
Telefon wykryje depresję
humanizm?