Kara boska i ostrzezenie dla innych?

31. Data: 2015-07-23 23:03:02

Temat: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jul 2015 12:53:17 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Pozwol ze sPOkojnie zapytam: w szachach dajesz rade odgadnac powyzej 3 posuniecia
rywala naprzod? Ilu potrafi? 1 na 1000000? Tak samo jest z "ekologicznoscia"
atomistyki - to fikcja na kolkach, nie POdaje sie odleglych kosztow dla srodowiska
-raz bo je trudno przewidziec i oszacowac a dwa -nawet te ktore sie da przewidziec a
ktore mogloby zrazic "zielona klientele" sie przemilcza a potem przenosi na kupcow
technologii-tak jak Francuzi czy inni probuja zrobic z nami. Kup pan cegle ktora
bedzie parzyc dlonie 100pokolenia twoich potomkow. To jest PO prostu branza z
gigantycznymi niedoszacowaniami, nie tylko ryzyka. W dodatku niedoszacowali kosztow
internetowych klakierow tego "przemyslu trucizn nie do utylizacji przez tysiaclecia"
> POczytaj cos o tym, inaczej gadanie z toba przyPOmina dialog czola z betonowa
sciana.
> Bosze z kim ja musze sie w tak POdstatwowych sprawach uzerac... ;)

A CO jest DOszacowane?
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

32. Data: 2015-07-23 23:05:27

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2015 o 23:03, Ikselka pisze:

> [...]
internetowych klakierow tego "przemyslu trucizn nie do utylizacji przez tysiaclecia"

przeszacowac ciebie sie nie DA :]

--
gazebo

33. Data: 2015-07-24 04:18:01

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
[...]

Ekologia to nie teorie spisków ty może zajrzyj pod chasło, bo ani nie chodzi się bez
majtek ani nie spiskuje, bo spiski to objaw kretynów, nierozumiejących podstawowych
faktów społecznych, więc jak u knura prostego nie rozumie w czym żyje to
podział....łoni to wróg.

34. Data: 2015-07-24 15:07:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 lipca 2015 04:18:02 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> [...]
podstawowych faktów społecznych, więc jak u knura prostego nie rozumie w czym żyje to

Ekologia w realu to np uzywanie ekologicznych srodkow transportu. Kto uzywa
nieekologicznych ten ekologiem nie jest. Reszta to tylko tlumaczenie winnych i przy
okazji wybielanie siebie w ramach ucieczki przed wyrzutami sumienia. ;)

35. Data: 2015-07-24 15:50:28

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Ekologia głupku to nie jest chodzenie bez majtek bo odrzuca się cywilizacje, jak się
jest takim debilem i podstawowych rzeczy się nie rozumie to nie jest dziwne że świat
spiskuje bo brak zrozumienia otoczenia tworzy prostackie podziały.

36. Data: 2015-07-24 16:08:24

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 15:50, Penetrator pisze:
> [...]
świat spiskuje bo brak zrozumienia otoczenia tworzy prostackie podziały.

ja ci juz pisalem o bednarce i chomacie

--
gazebo

37. Data: 2015-07-24 16:25:09

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 24.07.2015 o 15:50, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
ja ci juz pisalem o bednarce i chomacie

--

Ciekawe jakby ekolodzy Rozpudę uratowali jakby nie mogli tam dojechać, ale może
obłudnemu burakowi o to chodzi, zabrać ekologom samochody aby nie dojechali gdy

38. Data: 2015-07-24 16:47:26

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 16:25, Penetrator pisze:
> [...]
> dojechać, ale może obłudnemu burakowi o to chodzi, zabrać ekologom
> samochody aby nie dojechali gdy buraki będą wyrywali z korzeniami
bede strzelal: o rozsadek mu chodzilo

--
gazebo

39. Data: 2015-07-24 16:56:16

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
> dojechać, ale może obłudnemu burakowi o to chodzi, zabrać ekologom
> samochody aby nie dojechali gdy buraki będą wyrywali z korzeniami

On go nawet nie poszukuje

40. Data: 2015-07-24 17:03:33

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.07.2015 o 16:56, Penetrator pisze:
> gazebo
> bede strzelal: o rozsadek mu chodzilo
>
> On go nawet nie poszukuje

a to echo gralo