Karmnik Dulczka (Kronopia)

1. Data: 2001-04-30 10:38:42

Temat: Karmnik Dulczka (Kronopia)
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym zaświadcza się uroczyście i pod przysięgą, że karmnik ościsty
Teresy-Dulczka-Kronopio rośnie sobie w pełnym słońcu, wystawa południowa,
podłoże gliniaste i bardzo nieprzepuszczalne. Jest żywociemnozielony i w
świetnej kondycji.

Basia.

2. Data: 2001-04-30 12:38:54

Temat: Re: Karmnik Dulczka (Kronopia)
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadziję że szybko ci się rozmnoży, a wtedy ja będę mogła uratowć twój
ogród przed inwazją .

Pozdrawiam-
Edyta Szajnóg

3. Data: 2001-05-02 17:23:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teresy-Dulczka-Kronopio rośnie sobie w pełnym słońcu, wystawa południowa,
> podłoże gliniaste i bardzo nieprzepuszczalne.

Tak sądziłem. Podłoże bardzo dobrze utrzymujące wilgoć.
Na podłożach przepuszczalnych, suchych, nasłonecznionych, bez podlewania,
uprawa wydaje się być problematyczną.
Nie podawaj, że Teresa to Kronopio :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-05-07 12:21:00

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message
> Tak s?dziłem. Podłoże bardzo dobrze utrzymuj?ce wilgoć.
> Na podłożach przepuszczalnych, suchych, nasłonecznionych, bez podlewania,
> [...]
Akurat nie w tym miejscu.Pod spodem jest rura drenarska i podłoże jest
piaszczysto-żwirowe z lekkim nalotem normalnego czyli gliny.
I ogólnie najlepiej rośnie deptany i przejeżdżany taczką.
Zostawiony w spokoju ( przy kamieniu) rośnie gorzej.

> Nie podawaj, że Teresa to Kronopio :-)

Za późno jakby , poza tym debil poszedł sobie precz i zostawia moje skrzynki
w spokoju.
Pozdrawiam
Kronopio-Teresa

Ślimaki i sasanki