Karnawał

1. Data: 2004-01-14 09:47:28

Temat: Karnawał
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak w ogóle to mamy karnawał.

Więc pozwolę sobie przypomnieć:

1. Oponki
http://tinyurl.com/2ukkw

2. Faworki (chrust)
http://tinyurl.com/38znk

3. Pączki
http://tinyurl.com/ysw74

Macie jakieś tylko swoje potrawy, które robicie właśnie podczas karnawału?
Regionalne przysmaki?

--
Kinga "Słowotok" Macyszyn

*Jeśli za pieniaczy uważasz osoby, które były uprzejme zwrócić
koleżance Kindze 'Słowotok' Macyszyn uwagę, że grupa dyskusyjna
to nie irc i dzięki temu Kinga 'Słowotok' Macyszyn zaczęła
się pienić, to tak, jestem zdecydowaną pieniaczką* [Aneta Reluga]