Karp w zalewie octowej - prośba o przepis

1. Data: 2010-12-29 13:40:11

Temat: Karp w zalewie octowej - prośba o przepis
Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jadłem jakieś 2 lata temu karpia w zalewie octowej. Ale nie był to
zwykły smażony karp w zalewie...
Było toto w wekach. Być może karp był wcześniej przesmażony.
Zalewa w słoiku była galaretowata - właściwie wyglądało to jakby karp
w galarecie, ale galareta miała smak zalewy octowej:)
Ości karpia były mięciutkie, rozpuszczone przez ocet.
Szukałem wszędzie przepisu, ale wszędzie są przepisy na tradycyjną
rybę w zalewie (ryba pływa w wodnistej zalewie).

Pzdry,
MW

2. Data: 2010-12-29 14:30:23

Temat: Re: Karp w zalewie octowej - prośba o przepis
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2010 05:40:11 -0800 (PST), wolim napisał(a):

> [...]
> Zalewa w słoiku była galaretowata - właściwie wyglądało to jakby karp
> w galarecie, ale galareta miała smak zalewy octowej:)

Zrób więc zalewę jak galaretę - gotując wywar z głowy, ogona i okrawków
ryby i z warzyw, zmierz objętość wywaru i dodaj ocet w określonej
proporcji, zagotuj to i zalej rybę.

> Ości karpia były mięciutkie, rozpuszczone przez ocet.
> Szukałem wszędzie przepisu, ale wszędzie są przepisy na tradycyjną
> rybę w zalewie (ryba pływa w wodnistej zalewie).

http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/ryby/karp_w_occ
ie
http://www.rysch.com/kuchnia/ryby_w_occie.htm
itd.