Katolickie sumienie sędziów

1. Data: 2014-11-21 11:52:53

Temat: Katolickie sumienie sędziów
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czekam na dzień, gdy kler zażąda dla siebie prawa pierwszej nocy z dziećmi, które
przyjęły pierwszą komunię.

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,16994461,Sad_
w_Wolominie_nie_chce_sadzic_ks__Wojciecha_G_.html

2. Data: 2014-11-21 12:57:32

Temat: Re: Katolickie sumienie sędziów
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-21 o 11:52, glob pisze:
> [...]
przyjęły pierwszą komunię.

> http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,16994461,Sad_
w_Wolominie_nie_chce_sadzic_ks__Wojciecha_G_.html

Powiedziałbym - ludzkie sumienie sądów. Ja także miałbym opory wydawać
werdykt tylko na podstawie pomówień. Przecież w tej sprawie tak naprawdę
nie ma wcale dowodów poza oskarżeniami rzekomo bądź naprawdę
pokrzywdzonych.

3. Data: 2014-11-21 14:27:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Jakich pomówień hujku, jak w tej sprawie są twarde dowody i sam watykan je uznał .
Jest to pierwszy przypadek ksiedza skazanego przez Watykan.

4. Data: 2014-11-21 14:41:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sam się nagrywał jak jebał dzieci na komputer ,w jego komputerze tysiące plików co
robił dzieciom, oprócz zeznań światków, nawet jego wspłpracowników. To tylko w polsce
kler jeszcze wyje atak na kościół, bo są tacy debile jak Trybun, co mu kutasa do ryja
włożysz, nagrasz i uwierzy że poziomki ssał

Szkieletczyzna
Polacy i Kler
Nawracać Polaków
Wielki Szwindel!