Katulowisko - Zakończenie wątku

następny post »
Data: 2005-05-19 17:12:51
Temat: Katulowisko - Zakończenie wątku
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl>

Postem tym chciałbym zakończyć duskusję na wątku "Katulowisko - Czyli jak pisać
o przyrodzie".
Widzę że nie przekonam co poniektórych Pań do postrzegania różnicy miedzy
miłością do Przyrody, a miłością jedynie do włsnych roślin rosnących we własnych
ogrodach.
Że i inne rośliny czy zwierzeta rosnące i żyjące poza czterwma płotami własnych
ogrodów tez mogą być podziwiane i to bez względu czy znamy ich prawidłowe
nazewnictwo czy nie.
Jednocześnie chcę, z całego serducha, przeprosić Katulę i Jej męza za całe to
zamieszanie do którego się przyczyniłem. Nie tak sobie to wyobrażałem jak
polecałem tutaj Katulowisko. No cóż, mea culpa...

Pozdrawiam skruszony
Paweł Woynowski