Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

521. Data: 2009-11-05 09:47:13

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Cóż, kiedy mój przyjaciel jest taki męski - nie nadaje się na moją
> przyjaciółkę :-)

dla chcacego nic trudnego :)

--
bla

522. Data: 2009-11-05 12:34:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Nov 2009 10:47:13 +0100, gazebo napisał(a):

> dla chcacego nic trudnego :)

Nie w moim to interesie - w przenośni i dosłownie...
--

Ikselka.

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...