Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

511. Data: 2009-11-03 16:41:54

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
news:hcpltv$84j$1@news.onet.pl...

> Ponoć ptaki mają długie jelita- i dlatego
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Flaczki - trzeba dokładnie wyszlamować, ugotować na rosole z kury -
doskonałe flaczki drobiowe - dla dzieci, starych i chorych.

512. Data: 2009-11-03 17:18:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Albo- niczym treneR- zrzucają ludzi z ich miejsc w tramwajach:-)

już tak nie przeżywaj :)

513. Data: 2009-11-03 19:02:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Flaczki - trzeba dokładnie wyszlamować, ugotować na rosole z kury -
> doskonałe flaczki drobiowe - dla dzieci, starych i chorych.

Ty to wszystko musisz na żarcie przerabiać... ech...

Qra

514. Data: 2009-11-03 19:03:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Tylko gdzie?:-)

W gościnie.

Qra

515. Data: 2009-11-03 19:49:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Ty to wszystko musisz na żarcie przerabiać... ech...
>
> Qra

Nie wydzieram Ci flaków przez gardło. :-)))))))

516. Data: 2009-11-03 20:07:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Nov 2009 17:23:32 +0100, gazebo napisał(a):

> rozumiem, ze jak twoj malzonek ma przyjaciolke to tylka pelnoletnia :]
> taka analogia, bez urazy

Ma jedną, ja zaś żadnej :-)
--

Ikselka.

517. Data: 2009-11-03 20:58:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> W gościnie.

Macie tam tramwaje?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

518. Data: 2009-11-04 10:21:37

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Ma jedną, ja zaś żadnej :-)

musisz cos z tym zrobic :)

--
bla

519. Data: 2009-11-04 19:22:02

Od: Paulinka <p...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przyjemność to ma pani wuefistka/plastyczka. Ponieważ za nic nie odpowiada
> merytorycznie.

Moje klasy były mniej liczne, max. 30 osób, ale bardzo miło wspominam
nasza matematyczkę, straszna kosa, ale chyba wszyscy ją lubili, nawet
słabi uczniowie.

> Ja nie miałam na to czasu - mając w klasie 40 uczniów, z którymi trzeba
> przyswoić konkretny materiał. Kontakt dla przyjemności z 40tką osób na raz?
> - sorry, to fikcja. Ze względu na rozmaitość w grupie oraz czas. Natomiast
> poza szkołą - i owszem, bywało. POZA SZKOŁĄ.

Wtedy nadal byłaś dla tych dzieci nauczycielem.

> Jako uczeń (czyli dziecko) nie mogłaś tego ocenić właściwie.

Mogłam, pierwsza pani od biologii zaszczepiła mi miłość do tego
przedmiotu. Maturę z biologii zadałam śpiewająco.
Przykładów można mnożyć.

> Ale to nie ode mnie - o tym związku - dostajesz.

Od Chirona, któremu dajesz mandat na posiadanie Prawdy i Mądrości i Miłości.

--

Paulinka

520. Data: 2009-11-04 22:20:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Nov 2009 11:21:37 +0100, gazebo napisał(a):

> musisz cos z tym zrobic :)

Cóż, kiedy mój przyjaciel jest taki męski - nie nadaje się na moją
przyjaciółkę :-)
--

Ikselka.

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...