Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

501. Data: 2009-11-03 13:22:54

Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 12:21:32 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie daj sobie odebrać nadziei!

Zawsze można wrócić nawet do pieluch...
--

Ikselka.

502. Data: 2009-11-03 13:25:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 12:15:26 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czyli- wynika z tego, że ktoś silnie empatyczny jest w stanie dość dobrze
> wczuć się w rolę drugiej osoby. Jednak- musi być silnie empatyczny, należy
> pamiętać, ze to tylk ow pewnym stopniu się wczuwa. Jednak- czy nie będąc
> obarczony konsekwencjami tych czynów (tylko je sobie wyobraża, ale nie
> poniesie konsekwencji- o czym wie)- raczej nie będzie tak empatyczny.
> Stwierdzenie "ja na twoim miejscu" zawsze więc będzie fałszywe- chyba, że
> dodamy: "prawdopodobnie- ja na twoim miejscu". Jednakże- to nie to samo

Z wyjątkiem tych, co są Napoleonami...
;-)
--

Ikselka.

503. Data: 2009-11-03 13:35:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 12:48:54 +0100, Chiron napisał(a):

> Karma dla Qr:-)

:-D

--

Ikselka.

504. Data: 2009-11-03 13:37:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 12:53:33 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nie mogę. Raz się poczułam zaszczycona. Wyróżniona. Z tłumu ajpiów.

I aż tak to Tobą wstrząsnęło??? - moje ajpi wychodziło juz i w Bydgoszczy,
i w Lublinie, i w Kielcach - dla mnie to wsio ryba :-)

--

Ikselka.

505. Data: 2009-11-03 13:56:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I aż tak to Tobą wstrząsnęło??? - moje ajpi wychodziło juz i w Bydgoszczy,
> i w Lublinie, i w Kielcach - dla mnie to wsio ryba :-)

Ja w ogóle długo trawię.

Qra

506. Data: 2009-11-03 14:01:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 14:56:28 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja w ogóle długo trawię.
>
> Qra

To zupełnie nie jak kura :-)
--

Ikselka.

507. Data: 2009-11-03 16:23:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> ...bo wtedy nie będziesz posądzony o deprawację nieletnich homoseksualistów
> :-D

rozumiem, ze jak twoj malzonek ma przyjaciolke to tylka pelnoletnia :]
taka analogia, bez urazy

--
bla

508. Data: 2009-11-03 16:24:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne chodziło o gościnne występy... :D

Tylko gdzie?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

509. Data: 2009-11-03 16:28:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Z wyjątkiem tych, co są Napoleonami...
> ;-)

Albo- niczym treneR- zrzucają ludzi z ich miejsc w tramwajach:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron
.

510. Data: 2009-11-03 16:31:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja w ogóle długo trawię.

Ponoć ptaki mają długie jelita- i dlatego

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Robax'owi
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
n-k czyli nasza-klasa
TYN NIKAKI MIHAJLO...