Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?

11. Data: 2006-12-28 06:30:31

Temat: Re: Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie. Ciekawostki "nie schodzą". To samo usłyszałem w jedynej hurtowni
> nasion, w mieście, gdzie jest ponad pięćdziesiąt ogrodów działkowych (nie
> działek) różnej wielkości.
> Na pocieszenie dodam, że będę miał w ofercie około 60 pozycji nasion
> Legutki (same ciekawostki).
>
> Pozdrawiam
> Leszek
> www.ogrodniczy.eu
>Dzięki. Pewnie skorzystam. Pozdr...
zbyszu

12. Data: 2006-12-28 06:31:48

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzodkiewkę i marchewkę.Może jeszcze pietruszkę.Zaryzykuj sałatę.
> Pozdrawiam.Mirzan

I powoli dzięki Wam coś się zaczyna wyłaniać. Dzięki. Już coś załapuję.
Pozdr...
zbyszu

13. Data: 2006-12-28 08:42:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> działek) różnej wielkości.
> Na pocieszenie dodam, że będę miał w ofercie około 60 pozycji nasion

No i to jest dla mnie smutne - w Gliwicach przechodzę codziennie koło 3 (lub
4) sklepów z nasionami. I w sezonie dostaję szału - taki standardowy
asortyment, powtarzający się niezawodnie co roku. Kupować nasiona przez
sieć, co za rozpacz:-(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-12-28 10:35:24

Od: "W&B" <w...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa, witaj w piękny zimowy poranek. Mój podpis był normalnie, ale pod
> spodem zrobiłem coś w stylu: Ps
> Tak bywało w normalnych listach. Pamiętasz, takie białe kartki i koperty.
> Pozdr...
> zbyszu
No i właśnie brakowało tego P.S

15. Data: 2006-12-28 10:36:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:08ec.0000005e.4592f033@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Rzodkiewkę i marchewkę.Może jeszcze pietruszkę.Zaryzykuj sałatę.

Hejka. A co z rozsadnikiem, rezygnujemy w tym roku? :-(
Pozdrawiam nowalijkowo Ja...cki

16. Data: 2006-12-28 12:18:06

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4) sklepów z nasionami. I w sezonie dostaję szału - taki standardowy
> asortyment, powtarzający się niezawodnie co roku. Kupować nasiona przez

Dlaczego?
Nie możesz pomacać torebki przez sieć?
Ja mam przed sobą ofertę Legutki. Jest to 37 stron, a na każdej od 20 do 120
pozycji i do tego jeszcze opakowania w różnych gramaturach. Niech to będzie
około 2000 pozycji. Kupując tylko po 10 szt. z każdego asortymentu i
gramatury to masz 20 000 opakowań. Gdzie to zmieścić w niedużym sklepie i
jak za to zapłacić?
Do tego trzeba koniecznie mieć PNOS Ożarów, którego nasiona cieszą się wśród
klientów największym uznaniem.
Nie dziw się zatem, że różne ciekawostki to będzie domena sklepów
internetowych i Allegro.

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu

17. Data: 2006-12-28 12:30:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Dlaczego?
> Nie możesz pomacać torebki przez sieć?

No właśnie, nie mogę:)

> [...]
> około 2000 pozycji. Kupując tylko po 10 szt. z każdego asortymentu i
> gramatury to masz 20 000 opakowań. Gdzie to zmieścić w niedużym sklepie i

A czy w każdym sklepie ma być te 2000 pozycji?właśnie na tym rzecz polega -
w żadnym z czterech, a właściwie nawet więcej, bo mogłabym dorzucić trzy
sklepy z Katowic - nie ma Legutki nic. Natomiast w Rybniku kilkadziesiąt
pozycji jakoś mogli mieć:)

> Nie dziw się zatem, że różne ciekawostki to będzie domena sklepów
> internetowych i Allegro.

O tempora, o mores...pewnie trzeba przywyknąć:-(
No to idę zamawiać nasiona w Dendronie.

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2006-12-28 14:12:34

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszu"

> [...]
spodem
> zrobiłem coś w stylu: Ps
> Tak bywało w normalnych listach. Pamiętasz, takie białe kartki i

No właśnie tego ps zabrakło ;)P
Zrobiłeś dygresję jakby kroś drugi się dopisał :)PPP
A co do pięknego zimowego poranka... ani śniegu, ani słońca... chmury tylko
i trawa zielona. Nie wiem czy nie przyjdze jej kosić w styczniu :(((
A w ogóle to jest choć w górach śnieg??? Bo cos się obawiam ze narty w tym
roku "zardzewieją" :(((

--
ewa

19. Data: 2006-12-28 14:38:39

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:en0jm3$k0a$1@atlantis.news.tpi.pl ewa
<m...@l...com> napisał(a):

> A co do pięknego zimowego poranka... ani śniegu, ani słońca...
> chmury tylko i trawa zielona. Nie wiem czy nie przyjdze jej kosić w
> styczniu :(((

Hejka. Sąsiad z naszej alejki wczoraj zaczął a dzisiaj skończył kosić
trawę na swojej działce. :-) Ma spory trawniczek - prawie 2 ary.
Pozdrawiam potrawowo Ja...cki

20. Data: 2006-12-28 21:55:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> O tempora, o mores...pewnie trzeba przywyknąć:-(
> No to idę zamawiać nasiona w Dendronie.

A sprzedaż objazdowa?
Droższa wprawdzie ale?
:-)