Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?

151. Data: 2010-10-09 10:27:04

Temat: Re: Kiedy i jak mówić dziecku o śmierci mamy?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4cb02e70$0$22814$6...@n...neostrad
a.pl...

> Masz na myśli, że coś w związku z Tobą?
> Nie, najwyżej ogólnie jestem trochę bardziej podatna na zdenerwowanie niż
> zazwyczaj.
Nie w związku ze mną. Odniosłem wrażenie, że raczej wchodzisz w jakąś swoją
rolę: jest osoba "żyletowana" (Szaulo)- a Ty, Lwica Ewa:-) bronisz go. Nie
ma tu więc odrobiny obiektywizmu- jest tylko "swój" lub "obcy".

> Też wolisz chować głowę w piasek?

W sytuacji takiej, jak ją widzę- to nie chowanie głowy w piasek. To unikanie
konfliktu- który jest niepotrzebny.
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

152. Data: 2010-10-09 10:30:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> No ale jak podkreślasz pozytywy w swoich małych osiągnięciach,
> to chyba łatwiej jest zdobywać kolejne ?
> Bo Ci tu nagle strasznie opadła satysfakcja z siebie samego :-(
> :)
Coś mnie blokuje- nie potrafię tego zobaczyć. Jakby kula u nogi- tylko nie
widzę jej. Nie chcę.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

153. Data: 2010-10-09 10:41:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-09 12:27, Chiron pisze:

> Nie w związku ze mną. Odniosłem wrażenie, że raczej wchodzisz w jakąś
> swoją rolę: jest osoba "żyletowana" (Szaulo)- a Ty, Lwica Ewa:-) bronisz
> go. Nie ma tu więc odrobiny obiektywizmu- jest tylko "swój" lub "obcy".

No i widzisz Chironie. W tym, co powyżej napisałeś, dałeś ewidentny IMO
dowód na to, że Ty podchodzisz do tematu personalnie. Ja się skupiam na
temacie, nie na osobie.

> W sytuacji takiej, jak ją widzę- to nie chowanie głowy w piasek. To
> unikanie konfliktu- który jest niepotrzebny.

W sumie racja, dalsza rozmowa jest bezcelowa.

Ewa

154. Data: 2010-10-09 11:00:08

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to już z nią na ten temat pogadaj, może znowu będzie miła.
>
> Ewa
ciekawe jest kiedy Ty będziesz ;)

kiwiko

155. Data: 2010-10-09 11:32:33

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiwiko, no słaby z Ciebie obserwator jak jasny gwint. Między mną a Weronką
> nigdy nie było miło.

A kto to Weronka, MEDEO?

> Wspólny język znajdowałyśmy tylko przy myciu okien.

Raczej też nie bardzo, bo nabijałaś się z mojej ścierki. Buuu...
:)

V-V

156. Data: 2010-10-09 11:43:49

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> napisał(a):

> No widzisz, a Ty nie pasujesz, a ciągle tu jesteś. Ciekawe, prawda?

Pisalam dlaczego :) wystarczy przeczytac.....ze zrozumieniem.

157. Data: 2010-10-09 11:48:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-09 13:32, Veronika pisze:

> A kto to Weronka, MEDEO?

Jak dla mnie - nikt.

Ewa

158. Data: 2010-10-09 12:19:15

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie - nikt.

COŚ z Ciebie wylazło.
Coś, o co Cię podejrzewałam od początku.

V-V

159. Data: 2010-10-09 12:38:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-09 14:19, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> COŚ z Ciebie wylazło.
> Coś, o co Cię podejrzewałam od początku.

Z Ciebie też COŚ wylazło. Nie raz zresztą.
W tym wątku - w pierwszej odpowiedzi do mnie.

Ewa

160. Data: 2010-10-09 12:38:54

Temat: Re: Kiedy i jak m?wi? dziecku o ?mierci mamy?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-09 13:00, kiwiko pisze:
> U?ytkownik "medea"<x...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

> ciekawe jest kiedy Ty b?dziesz ;)

A kiedy Ty się na to odważysz względem mnie?

Ewa

Kiedy umrę...
DO WAS !!!
Będziecie zmuszane do badań ginekologicznych.
Coś nowego dla obrońców rodziców Róży
Co z nami jest nie tak, z perspektywy innych?