Kiedy sezon na papryki?

1. Data: 2005-02-05 01:00:21

Temat: Kiedy sezon na papryki?
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio 'zachorowałem' na faszerowanie papryki. Nie wiedziałem, że są tak
cholernie drogie! Kupiłem w sklepie sieci Kefirek dwie duże papryki czerwone i
dwie duże papryki zielone - i zapłaciłem - bagatela - prawie 15 złotych.
Stąd mam pytanie - kiedy jest w Polsce 'sezon na papryki' - tak że są tańsze.
Bo sprzedawczyni w sklepie 'postraszyła' mnie, że podobno u nas (Kraków) już
innych cen na papryki nie będzie - bo w Polsce przestano hodować te słynne żółte
małe papryki - i będą tylko importowane.
A tak w ogóle - to skąd są importowane te papryki, co kosztuje 14-16 złotych za
kilogram? Z Węgier?

Pozdrawiam
Bajczor

1. Data: 2005-02-05 01:38:52

Temat: Re: Kiedy sezon na papryki?
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> słynne żółte
> małe papryki - i będą tylko importowane.
> A tak w ogóle - to skąd są importowane te papryki, co kosztuje 14-16

Sierpień/wrzesień powinno być dużo taniej, u mnie 3-4 zł za kilo.
Ania

--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

1. Data: 2005-02-05 01:51:17

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 5 février 2005 ŕ 02:00:21, vous écriviez :

> [...]
> Stąd mam pytanie - kiedy jest w Polsce 'sezon na papryki' - tak że są tańsze.

W lecie.
Nie zauwazyles ze pomidory, salata, inne warzywa sa i lepsze i tansze,
w sezonie ? :p

> A tak w ogóle - to skąd są importowane te papryki, co kosztuje 14-16 złotych za
> kilogram? Z Węgier?

Z cieplych krajow. Na Wegrzach jest zima (tak jak i tu zreszta).
A w cenie jest wliczony transport (samolotowy...), po prostu.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-02-05 07:19:29

Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Z cieplych krajow. Na Wegrzach jest zima (tak jak i tu zreszta).
A w cenie jest wliczony transport (samolotowy...), po prostu.

Ale z których ciepłych krajów - bo jestem ciekawy? Z Ameryki Południowej?

bajczor

1. Data: 2005-02-05 07:56:47

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z cieplych krajow. Na Wegrzach jest zima (tak jak i tu zreszta).
> A w cenie jest wliczony transport (samolotowy...), po prostu.
>

> Ale z których ciepłych krajów - bo jestem ciekawy? Z Ameryki Południowej?

Z Hiszpanii i Holandii ;) Ze szklarni.
A warzywa w ogóle w tym roku są drogie, bo Hiszpanię skuło lodem i wymarzło.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-02-05 08:31:07

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Sierpień/wrzesień powinno być dużo taniej, u mnie 3-4 zł za kilo.
> Ania

U nas spada nawet do 2 zł za kg.

Ania

1. Data: 2005-02-05 12:51:56

Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> U nas spada nawet do 2 zł za kg.

A te papryki w sezonie za 2,3 zł za kg - to są też zielone, czerwone i żółte?

bajczor

1. Data: 2005-02-05 17:17:33

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

w Krakowie zaczyna sie sezon jak wszedzie w połowie wrzesnia paprka była
nawet po 1.80. Wtedy to co 3 dni jemy pełnione papryczki, leczo i paryke z
paryka
Joa lubiaca papryczke mniam mniam

1. Data: 2005-02-07 09:19:22

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> A te papryki w sezonie za 2,3 zł za kg - to są też zielone, czerwone
> i żółte?
>
> bajczor

Tak. Zielone przeważnie są nawet tańsze od czerwonych i żółtych.
Ania

Ile posolic paczke ryzu?
mąka razowa żytnia
jądra pestek moreli?