Kukurydza mini kolby

1. Data: 2005-02-05 01:33:32

Temat: Kukurydza mini kolby
Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Do jakich potraw stosuje się kukurydze mini kolby?
Bo ja widzę to tylko w takiej roli:
- jako składnik wielowarzywnego farszu
- jako składnik sałatki
- jako składnik korków - kanapeczek
- jako dekoracja potraw.

Ktoś coś może podpowie?
Może można upiec placek ze startych kolbek kukurydzy?
Albo coś w tym stylu?

pozdrawiam
bajczor

1. Data: 2005-02-05 01:52:45

Temat: Re: Kukurydza mini kolby
Od: Lozen <i...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Feb 2005 02:57:49 +0100, Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Le samedi 5 février 2005 ŕ 02:33:32, vous écriviez :

> Do zadnych...

W kuchni wschodniej (chinska itp) dodaje sie mini kolby kukurydzy do
potraw, do zup itp.
Kasia aka FeLicja

1. Data: 2005-02-05 01:57:49

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 5 février 2005 ŕ 02:33:32, vous écriviez :

> Do jakich potraw stosuje się kukurydze mini kolby?

Do zadnych...

> Bo ja widzę to tylko w takiej roli:
> - jako składnik wielowarzywnego farszu

?
Mozesz dac zwykla kukurydze.

> - jako składnik sałatki

Idem.

> - jako składnik korków - kanapeczek
> - jako dekoracja potraw.

Tak, tak samo jak inne mini-warzywa.

> Ktoś coś może podpowie?
> Może można upiec placek ze startych kolbek kukurydzy?
> Albo coś w tym stylu?

Niczym sie w smaku nie rozni od "normalnej" kukurydzy. Jezeli zetrzesz
na tarce, to zupelnie roznicy nie zobaczysz :D

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-02-06 01:29:36

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On 5 Feb 2005 02:33:32 +0100, b...@b...pl wrote:

>Do jakich potraw stosuje się kukurydze mini kolby?

Jakich potraw??? Wydlubuje sie z kaczana na lodydze i zjada na miejscu
- wszelkie inne postaci to tania podrobka!
Kto mlodej kukurydzy bezposrednio na polu nie zarl ten nie wie o czym
pisze...

--
Darek

1. Data: 2005-02-06 07:16:37

Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Kto mlodej kukurydzy bezposrednio na polu nie zarl ten nie wie o czym
pisze...

Ale ja słyszałem, że kukurydze mini kolby to wcale nie są młode kukurydze, z
których potem wyrastają normalne dojrzałe kukurydze, ale to jest osobny gatunek,
specjalnie wyhodowany.
Na przykład ostatnio w sklepie widziałem w minikukurydze w puszce importowane aż
z Tajlandii.

1. Data: 2005-02-07 08:23:20

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@b...pl>
> [...]
osobny gatunek,
> specjalnie wyhodowany.
> Na przykład ostatnio w sklepie widziałem w minikukurydze w puszce

Cała Azja je produkuje, a są to młode kolby [łatwo przerastają] nowych
odmian, które potem stają się normalną kukurydzą.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Kiedy sezon na papryki?
Ile posolic paczke ryzu?