Kilka nowych pytań do FAQ ...

1. Data: 2004-02-06 09:48:47

Temat: Kilka nowych pytań do FAQ ...
Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w nocy, odpierając kolejny atak grypnej gorączki,
w mojej głowie, na skutek wcześniejszej lektury
bardzo wielu wypowiedzi na tej grupie, zrodziło się
kilka ważkich pytań, na które jednak, jako nie-specjalista
nie odpowiadam. Zostawiam to Psychologom.

1. Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale
chciałbym (mogę ?) zareklamować swoje problemy.

2. Mój piesek zawsze jak zrobi siusiu to potem
uważnie to obwąchuje. Czy on chce mi w ten sposób
coś przekazać ?

3. Kiedy wracam o nienormowanej godzinie do domu
żona rzuca mi pytanie, które brzmi zupełnie
jak koan Zen. Czy powinienem na nie odpowiadać ?

4. Znalazłem sobie dziewczynę, ale ona się zmieniła
i nie ma już tego, co myślałem, że wszystkie dziewczyny
tam mają. Co radzicie ? Pogodzić się z tym, czy
poszukać od nowa ?

---

A FAQ jest tu (jakby ktoś to przypadkiem wygooglował):
http://www.psphome.htc.net.pl/porzep.html#62

BTW - wcale nie jest łatwo je znaleźć, mi się wydaje.

1. Data: 2004-02-06 10:28:23

Temat: Re: Kilka nowych pytań do FAQ ...
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Sielimowicz<sielim@wyrzucic_wp.pl>

> [...]
> kilka ważkich pytań, na które jednak, jako nie-specjalista
> nie odpowiadam. Zostawiam to Psychologom.

<snip>
Pytania niezwykle celne :) i tylko małe naprostowanie - FAQ, który znalazłeś
jest jak Indie Kolumba - to FAQ serwisu psphome, a nie grupy psp :) (veni,
vidi, no comprendo :)

Posada twórcy FAQ grupy psp jest, zdaje się, do wzięcia [Piotrze,
skomentuj], co nie znaczy, że taki FAQ również nie powinien być zupełnie
inny niż wszystkie FAKi :)

P.

1. Data: 2004-02-06 10:50:13

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 lutego 2004, Filip w <bvvnu4$4cq$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> A FAQ jest tu (jakby ktoś to przypadkiem wygooglował):
> http://www.psphome.htc.net.pl/porzep.html#62
> BTW - wcale nie jest łatwo je znaleźć, mi się wydaje.

To nie jest FAQ pl.sci.psychologia, lecz FAQ serwisu psphome.

pl.sci.psychologia nie ma FAQ.

a Twoje pytania MZ nadają się bardziej do działu Humor;)

--
PiotrB.
Mechanizm sprawdzania jakości blokady antyspamowej e-mail. Sprawdź

1. Data: 2004-02-06 12:10:47

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6 lutego 2004, Paweł w <bvvq95$v9g$1@mamut.aster.pl> napisał(a):

> [...]
> vidi, no comprendo :)
> Posada twórcy FAQ grupy psp jest, zdaje się, do wzięcia [Piotrze,

Nie mnie o tym decydować. FAQ grupy to sprawa grupy.
Ale gwarantuję honorowe miejsce na psphome i pomoc techniczną, jeśli
znajdzie się grupa osób, która podejmie się budowania takiego FAQ.:)

> co nie znaczy, że taki FAQ również nie powinien być zupełnie
> inny niż wszystkie FAKi :)

MZ to mogłoby być zrobione podobnie jak Wybrane posty (tzn. FAQ
złożone z fragmentów postów) z tym, że z podziałem na kategorie i
pytania. Gdyby podzielić pracę na wiele osób, w ten sposób, że każda
osoba byłaby odpowiedzialna za jedną kategorię/temat/pytanie (który
jest jej bliski) i zbierała do niego to co 'najlepsze' z grupy, to MZ
mogłoby się to udać. Mogłaby to być ciekawa lektura. A potem
wydalibyśmy z tego książkę;)

1. Data: 2004-02-07 13:42:18

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. PiotrB.<- 1...@h...PiotrB.pl
naszkrobal/a:

> Mogłaby to być ciekawa lektura. A potem
> wydalibyśmy z tego książkę;)

Skasuj ten ";)". Uważam, że to
świetny pomysł.

oTTo

--
Po co mamić człowieka? Przecież to tylko film.
[Jerzy Stuhr]

1. Data: 2004-02-07 15:13:02

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 lutego 2004, tycztom w <c02pvs$1124vl$1@ID-222808.news.uni-berlin.de>
napisał(a):

> Skasuj ten ";)". Uważam, że to
> świetny pomysł.

Postawienie celu w postaci książki, może być mobilizujące.
W ogóle robienie czegoś takiego wspólnie może być ciekawym przeżyciem
niezależnie od efektu. Wszystko zależy od chęci.:)
Tytuł mógłby być np.: "Życiowe FAQ", "Ludzkie FAQ", "FAQ z
psychologii codziennej", wywiad-rzeka z grupą pl.sci.psychologia.
Byleby to nie było przepisywanie książek;) Ale tylko tak fantazjuję,
ja tu tylko sprzątam;)

--
PiotrB.
PSPhome - serwis www pl.sci.psychologia:

1. Data: 2004-02-07 17:36:41

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <n...@n...pl> napisał w
wiadomości news:18613978438.20040207161302@home.PiotrB.pl...

> [...]
> psychologii codziennej", wywiad-rzeka z grupą pl.sci.psychologia.
> Byleby to nie było przepisywanie książek;) Ale tylko tak fantazjuję,

imo temat rewelacja

oTTo

P.S. Tyle się tutaj pisze - również mądrze :D...

--
"Ludzie słuchają tylko tego, co chcą usłyszeć"
[De Mello by Jet]

ettowi się nudzi i ta pełnia, cholerka
Medytuj na grypą
moralność seksu ??