Kilozym - czy to dobry środek odchudzający?

1. Data: 2000-10-16 07:18:34

Temat: Kilozym - czy to dobry środek odchudzający?
Od: "MARKETING" <M...@M...COM> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy
Mam podstawowe pytanie czy kilozym jest dobrym i bezpiecznym środkiem
odchudzającym. Czy faktycznie powoduje spadek masy ciała i czy nie powoduje
efektu jojo.
Znalazłam ogłoszenie w gazecie i nie wiem czy zamówić ten środek . W gazecie
pisało że można schudnąć w ciągu 3 tygodni można schudnąć 15 kg. Czy jest
to wogóle możliwe?
Proszę jeżeli ktoś coś wie o tym środku niech podzieli się ze m,mną swoimi
spostrzeżeniami, a może i doświadczeniami.

Błagam pomóżcie

E.