Klaps w imię boga

61. Data: 2020-07-30 19:31:23

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 18:57:40 +0100
doszła do mnie wiadomość <rfn4ij$fgn$12@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :
>W dniu 27/07/2020 o 08:53, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
>[...]
>
>sorki, zle mi sie wbilo

Poddajesz grzeszne ciało pokutnym przebijaniem kolcami?

62. Data: 2020-07-30 21:16:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/07/2020 o 18:31, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 18:57:40 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rfn4ij$fgn$12@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Poddajesz grzeszne ciało pokutnym przebijaniem kolcami?

jak nie jak tak

--
gazebo

63. Data: 2020-07-30 22:30:33

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 30 Jul 2020 20:16:29 +0100
doszła do mnie wiadomość <rfv6ac$guu$2@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>jak nie jak tak

Lepiej się biczować pasami ze skóry wołowej nabijanymi kolcami z masy perłowej.

64. Data: 2020-07-30 23:46:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

>jak nie jak tak

Lepiej się biczować pasami ze skóry wołowej nabijanymi kolcami z masy perłowej.
---
ile razy dziennie zalecasz o wielki doswiadczony POkutniku? ;)

65. Data: 2020-07-31 03:49:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-30 19:03, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Jul 2020 23:36:41 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5f21ec33$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

_Chrystusowy_w_Polsce

1).
ETYKA KATOLICKA A DUCH KAPITALIZMU - POJĘCIA PODSTAWOWE CZ. 8

https://www.youtube.com/watch?v=SkgElJikkdk

2).
Krzysztof Karoń - Etyka katolicka a duch kapitalizmu - Łomża 15.03.2017

https://www.youtube.com/watch?v=figcBunLgRo

//i zacznij cos kumac, bo normalnie q*wa... styd...!

> Ja też coś mam, rozmyślania nad zagadkami bytu, to jako odpowiedź na wielce ciekawe
> linki:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=-Cs8JrARyww

No, to juz lepiej...

66. Data: 2020-08-02 12:26:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/07/2020 o 21:30, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> od gazebo <g...@j...com> :

> Lepiej się biczować pasami ze skóry wołowej nabijanymi kolcami z masy perłowej.

brzmi apetycznie

--
gazebo

67. Data: 2020-08-14 15:28:55

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "-- Parę razy pasem po dupie i po buncie! -- ... W jakiej sprawie?

W każdej sprawie. "Doskonała" metoda rozwiązywania brutalnością problemów w rodzinie.
Dziecię pojętne, jak dorośnie, zastosuje taką samą metodę wobec współmałżonka, dzieci
a nawet rodziców gdy mu się coś nie spodoba.

Nawet nie krzycz na dzieci, bo jak dorosną będą krzyczeć na ciebie i wówczas
będziesz się żalić: "za co mi się to należy?"

Dzieci to małpki i małpują przede wszystkim rodziców i to nie w tresci lecz w
metodzie - i im więcej błędów w metodzie tym większe sprzeciwy w zrozumieniu treści
przekazu. Stąd tyle z naszego potomstwa działa odwrotnie, niż się spodziewamy.

Ola

68. Data: 2020-08-14 21:08:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/08/2020 o 14:28, ola pisze:

> [...]
przekazu. Stąd tyle z naszego potomstwa działa odwrotnie, niż się spodziewamy.

==================
Na terytorium Indian położono drogę żelazną. Wódz postanowił osobiście
powitać pierwszy przyjeżdżający pociąg. Stanął na torach podniósł rękę w
geście powitania a lokomotywa... nawet nie zwolniła i przejechała po nim
jak po łysej kobyle. Ciężko ranny wódz odzyskuje przytomność w swoim
kipi, gdy nagle słyszy zza ściany narastający gwizd. Zrywa się na równe
nogi, wyskakuje na zewnątrz, patrzy a tu czajnik z gwizdkiem. Zrzuca go
na ziemię, kopie, depcze, wali toporkiem. Żona wypada za nim wołając:
- Uspokój się, co robisz???
A wódz na to:
- Zabić gnidę póki mały!!!

gazebo

69. Data: 2020-08-15 09:18:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-14 15:28, ola wrote:

> [...]
przekazu. Stąd tyle z naszego potomstwa działa odwrotnie, niż się spodziewamy.

//niemniej jednak, Kulture propaguje siem przymusem...

70. Data: 2020-08-15 09:38:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/08/2020 o 08:18, Ilona pisze:

> //niemniej jednak, Kulture propaguje siem przymusem...

to akurat, ogladanie teatru na przyklad, to zajebista rzecz, mozesz
sprobowac

--
gazebo

Religiancki śmietnik w głowie