Klawiterapia

1. Data: 2004-07-10 09:57:18

Temat: Klawiterapia
Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje opinii osob ktore korzystaly z tej metody w leczeniu
stwardnienia rozsianego (SM). Zalezy mi na czasie bowiem osoba z
rodziny przyjechala specjalnie z US. zeby sprobowac, a prawdopodobnie
jest to tylko naciaganie ludzi.

2. Data: 2004-07-10 11:45:58

Temat: Re: Klawiterapia
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwardnienia rozsianego (SM). Zalezy mi na czasie bowiem osoba z
> rodziny przyjechala specjalnie z US. zeby sprobowac, a prawdopodobnie

W sumie jest warta mniej wiecej tyle co akupunktura i inne metody
refleksoterapii, czyli w przypadku SM w zasadzie nic.
Pozdr. dino

3. Data: 2004-07-10 12:37:02

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwardnienia rozsianego (SM). Zalezy mi na czasie bowiem osoba z
> rodziny przyjechala specjalnie z US. zeby sprobowac, a prawdopodobnie

Niestety jest to tylko jedna z wielu metod naciagania na "cudowne leczenie".
A mowic o leczeniu przy jej pomocy SM jest nieporozumieniem...
No ale moze warto wspomniec ze dr Ferdynand Barbasiewicz (dr nauk
humanistycznych) "leczy" przy pomocy klawiterapii rowniez AIDS...
Pozdrawiam

Robert Milewski

4. Data: 2004-07-11 10:38:07

Od: Jacek Zagaja <j...@p...onet.pl-you-should-not-spam> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

jz.

zmiany w piersi - jaki lekarz?
Spuchnieta warga ?! :\
laserowe leczenie wad wzroku - 1 pytanie
Wymioty -Bardzo prosze o porade lub cokolwiek
jakie szkła?