Kochajmy dewocjonalia.

121. Data: 2010-03-02 14:39:23

Temat: Re: Kochajmy dewocjonalia.
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "al _|) `'" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hmj4n8$9cb$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Jak to, nie interesuje Cie prawda ? :o/

Nie podoba mi sie slowo "interesuje" w tym kontekscie.

> zdar
> al_|) `'
>
> Ps. Czyżby brak wiary w możliwość dojściado prawdy ?

Wierze, ze kiedys kazdy pozna Prawde.

Pozdrawiam,
F.

122. Data: 2010-03-02 15:07:48

Od: "al _|\) `'" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Nie podoba mi sie slowo "interesuje" w tym kontekscie.
===
Czemu ? Wymyśl inne, piękniejsze :o)

> Wierze, ze kiedys kazdy pozna Prawde.
> Pozdrawiam,
> F.
---
Czemu teraz się jej nie pokłonić ?

Jn 14:26
26. A Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was
wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem.
(BT)
Jn 8:32
32. i poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli.
(BT)
???

zdar
al_|) `'

123. Data: 2010-03-02 15:30:52

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał
> Czemu teraz się jej nie pokłonić ?

Ten, kto w Prawde wierzy, poklania sie Jej przez cale zycie.

Pozdrawiam,
F.

124. Data: 2010-03-02 17:16:37

Od: "al _|\) `'" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Wiara w prawdę nie polega na bezrozumnym przyjmowaniu
nieprawdy. Ani się jej pokłonu nie oddaje przez przenoszenie

Mt 13:19
19. Do każdego, kto słucha słowa o królestwie,

a nie rozumie go,
**************

przychodzi Zły i porywa to, co zasiane jest w jego sercu.
(BT)

125. Data: 2010-03-02 18:00:57

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Wiara w prawdę nie polega na bezrozumnym przyjmowaniu
> nieprawdy. Ani się jej pokłonu nie oddaje przez przenoszenie
> w swoim sercu bredni:o/

Oczywiscie.
Czy w ogole istnieja ludzie, ktorzy
bezrozumnie przyjmuja nieprawde??
Byc moze tylko ci, dla ktorych stanowi ona
prawde, czyli ci nieswiadomi Prawdy. A skoro
nieswiadomi, to czy mozna ich winic (tzn.
obarczac odpowiedzialnoscia) za to, ze
przyjmuja nieprawde za prawde?

> [...]
>
> a nie rozumie go,
> **************
>
> przychodzi Zły i porywa to, co zasiane jest w jego sercu.

Ano...

Pozdrawiam,
F.

126. Data: 2010-03-02 18:22:54

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Oczywiscie.
> Czy w ogole istnieja ludzie, ktorzy
> bezrozumnie przyjmuja nieprawde??
==
Owszem, niestety. Największa bieda, gdy chodzi o wiarę w Boga.

> Byc moze tylko ci, dla ktorych stanowi ona
> prawde, czyli ci nieswiadomi Prawdy. A skoro
> nieswiadomi, to czy mozna ich winic (tzn.
> [...]
A kto mówi o sądzeniu. Niech się sądzą prokuratorzy :o)
Mówi się do ludzi.

--
Dobrze choć, że się w tym zgadzamy :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

127. Data: 2010-03-02 20:03:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Mar 2010 15:01:15 +0100, Stalker napisał(a):

> Ba, często to tych sprzeczności tworzenie ;-)
>
> Stalker

A jeśli nawet, to co? - wiara to wiara, czyż nie? najłatwiej wierzyć w
oczywistosci.
--

Ikselka.

128. Data: 2010-03-02 20:13:20

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> A jeśli nawet, to co? - wiara to wiara, czyż nie? najłatwiej wierzyć w
> oczywistosci.
> --
> Ikselka.

A wierzyć w brednie to jest jakiś niepojęty honor ? :o/
Przecież to bez sensu. Jeśli już istnieją jakieś tajemnice dla cżłowieka,
to chyba dlatego, że Ojciec nie może dzieciom wszystkiego wytłumaczyć
za jednym zamachem, a nie dlatego, żeby chciał nas utrzymywać w niewiedzy.
Nie wydaje Ci się ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

129. Data: 2010-03-02 20:37:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Mar 2010 21:13:20 +0100, <..>__ ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> A wierzyć w brednie

To sprawa wierzącego, w co wierzy.

> to jest jakiś niepojęty honor ? :o/

A to jest sprawa honoru? - nie wiedziałam.

> [...]
> to chyba dlatego, że Ojciec nie może dzieciom wszystkiego wytłumaczyć
> za jednym zamachem, a nie dlatego, żeby chciał nas utrzymywać w niewiedzy.

Wiara w Boga kiedyś stanie się wiedzą - dla wierzącego.

--

Ikselka.

130. Data: 2010-03-02 20:47:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To sprawa wierzącego, w co wierzy.

Tak, dopóki nie próbuje przekonać do tego innych

> Wiara w Boga kiedyś stanie się wiedzą - dla wierzącego.

Ale rozumiem, że bierzesz pod uwagę, że to może być wiedza niezgodna z
tą wiarą? :-)

Stalker

POMOCY !!!
Wszystkiego, Vilar!