Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL

1. Data: 2006-04-15 15:29:46

Temat: Kolano po 2 rekonstrukcjach ACL
Od: "Sebastian" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym jeszcze dodać, że przez 2 ostatnie tygodnie uszęszczłame na
rehabilitacje - lasery, ponieważ bardzo boało mnie w okolicy łąkotki
przyśrodkowej. Jeździłem na rehabilitacje rowerem i jak na złośc kolano
zaczęło puchnąć, z tym że po nocy wszystko wraca do normy. Proszę o jakieś
odpowiedzi jeśli chodzi o przyczyny, które mogły spowodować te objawy.
Dziekuję . Pozdrawiam.