Kolejny idiotyzm pt. Unikatowa polska pustynia znika

11. Data: 2007-07-26 18:52:54

Temat: Re: Kolejny idiotyzm pt. Unikatowa polska pustynia znika
Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" lubi Miodka:

> Czy to jest pustynna grypsera?

Mnie też się nie podoba ta dzisiejsza nowomowa! ;-)

Johnny

No to dzięks i naraks, nima to jak Amsterdam Ajaks!
http://www.johnny.civ.pl/

12. Data: 2007-07-26 20:36:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f8a81f$4su$1@nemesis.news.tpi.pl Aaron
<s...@p...qdnet.pl> napisał(a):

> Zrób ekperyment myślowy i pomyśl ile możnaby zarobić na przerobieniu
> Kampinosu w pustynię - i to bez dopłat z UE!

Hejka. Nie będę robił żadnych eksperymentów myślowych. Twój przykład
mnie odstrasza. ;-)
Pozdrawiam sarkastycznie Ja...cki

13. Data: 2007-07-27 07:53:10

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote...
> Twój przykład mnie odstrasza. ;-)
No i dokładnie o to mi chodziło, mimo sarkazmu :)
Pzdr,
A.

14. Data: 2007-07-27 07:54:35

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" wrote...
> Czy to jest pustynna grypsera?
Pogadaj o tym z wnukami :)
Pzdr,
A.

15. Data: 2007-07-27 08:32:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "mirzan" wrote...
> Pogadaj o tym z wnukami :)
> Pzdr,
> A.

Nie da się,mój wnuk obraca się w innym środowisku, nie ma styczności
z elementem patologicznym.
Pozdrawiam.mirzan

Pojemność kompostownika
Powitanie, przedstawienie się i pierwsze sprawy. Długie.
Prośba o identyfikację
Świerk więdnie. Co jest grane?
Czym zabezpieczyć drewniane słupki w ziemi