Kolendra?

1. Data: 2003-08-26 13:02:12

Temat: Kolendra?
Od: "Kociam" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem nowy na forum, wiec pokrotce: mam prawie trzydzieche, lubie pichcic
na maxa i kocham wszystkie kobiety, ale nie lubie jak mi w kuchni baba w
droge wchodzi ;o)))).

Mam problem z kupieniem na terenie warszawy kolendry - niedawno mnie trafilo
na kuchnie srodziemnomorska, ale tam w co drugim przepisie ta cholera siedzi
;)

Prosze o wskazowki gdzie moge zakupic w warszawie kolendre dobrej jakosci...

--

Kociam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-08-26 15:28:26

Temat: Re: Kolendra?
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o wskazowki gdzie moge zakupic w warszawie kolendre dobrej jakosci...

Swierza kolendre mozna na ogol kupic w sklepach Asian Foods (Poznanska,
Galeria Mokotow, Geant na Jubilerskiej - naprawde nie mam udzialow w
tych sklepach ;) ). Poza tym widzialem ja chyba czasami w Carrefour
Glebocka i chyba tez w innych supermarketach na stoiskach, gdzie
sprzedaja ziola w doniczkach.
Wygladem przypomina pietruszke, ale oczywiscie inaczej pachnie.
Pozdr.,
Shrek

Gofry - tylko nie bijcie ;-)
Wyprobowalam podolska potrawe wg Maklowicza
[WRC] Dobre mięcho
koktajle z lodem - re
Poradzcie mi