Komora zero w lodowce - czy sie sprawdza?

1. Data: 2006-03-03 09:43:04

Temat: Komora zero w lodowce - czy sie sprawdza?
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pytanie jak w temcie :-)
Kupuje lodowke i zastanawiam sie czy polakomic sie na komore zero. Co w niej
przechowujecie? Surowe ryby i mieso? A moze mozna tam trzymac np. wedliny?
Czy nie beda przemarzniete?
A moze darowac sobie ten dodatek i nadwyzke gotowki dolozyc do parapetowki?
;-)))

pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2006-03-03 11:19:38

Temat: Re: Komora zero w lodowce - czy sie sprawdza?
Od: "Onzo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy nie beda przemarzniete?
> A moze darowac sobie ten dodatek i nadwyzke gotowki dolozyc do

W domu moich rodziców się sprawdzała i sprawdza nadal. Teraz nie mogę się
przyzwyczaić, że niektóre produkty trzeba szybciej zużywać bo się psują. Jak
dobrze ustawisz to nie będzie się przemrażać. Jak dla mnie dobry pomysł,
chociaż nie wiem jaka jest różnica w cenie.

Pzdr
Onzo

3. Data: 2006-03-04 21:52:40

Od: "M." <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy nie beda przemarzniete?
> A moze darowac sobie ten dodatek i nadwyzke gotowki dolozyc do

Komora zero nie jest przeznaczona na surowe mieso tylko wlasnie raczej na
wedliny, proukty ktore szybko sie psuja a po zbytnim zamarznieciu sa juz
niedobre. Swietnie sie sprawdza w przechowywaniu salaty. polecam.

malarz z Bydgoszczy bardzo potrzebny (do gladzi)
Korytka kabolwe na sufit
[okazja] ! Kufry i skrzynie do Twojego domu !
szafki i taki plastik zamiast szyby
zamki do drzwi z "piszczałką" :)