Maszynka do golenia

1. Data: 2006-03-03 11:54:18

Temat: Maszynka do golenia
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Przejrzałem archiwum, ale tam nie było tego, czego szukam.
Poszukuję maszynki do golenia spełniającej następujące warunki:
- nie musi golić dokładnie, ma mieć możliwość zostawiania 1,2,3-dniowego
zarostu i możliwość przystrzyżenia wąsów/brody/czegokolwiek
- ma być delikatna dla wrażliwej skóry - może jakaś elektryczna do
golenia na mokro? taka, co nie podrażnia szyi
- akumulatorowa albo aku+230V do wyboru
- cena niekosmiczna
- szybka, tania i higieniczna w eksploatacji

Nie obchodzą mnie jej wymiary, głośność, wibracje, ilość megasystemów
dziesięciowymiarowego golenia itp. Ma po prostu szybko zarost 6-dniowy
sprowadzić do 1,2-dniowego. W googlach znalazłem polecenia maszynek
kosztujących 700 zł, a ja chcę wydać dużo mniej.

Dzięki z góry za wszystkie informacje, namiary, modele itp.

--
Grzegorz Janoszka

2. Data: 2006-03-03 12:19:54

Temat: Re: Maszynka do golenia
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:
> [...]
> kosztujących 700 zł, a ja chcę wydać dużo mniej.
>
> Dzięki z góry za wszystkie informacje, namiary, modele itp.

W moim przypadku sprawdza sie Panasonic, dokładnego oznaczenia nie
pamiętam, ale jest to model wodoodporny, akumulatorowy, ładowany
indukcyjnie. kilka lat temu kosztowała, o ile sie nie mylę, nie więcej
niż 300 plnów. Wcześniej miałem jakiegoś Philipsa, ale nie byłem z niej
zadowolony. Zalety obecnej to golenie na mokro, nie wrócę już do
maszynki, która nie miałaby takiej możliwości, i faktyczna stuprocentowa
wodoodporność - można ją myć pod silnym strumieniem wody, albo np. golić
się pod prysznicem. Trymer jest wystarczający do golenia wąsów, brody
bądź czegokolwiek. Skórę podrażnia mi w stopniu niewielkim, w porównaniu
do poprzedniego Philipsa (tzn. po goleniu nie wyglądam jakbym uciekł z
warsztatów dla dusicieli).

pozdrawiam,
a i tak golę się dwu systemowo, raz elektrycznie, raz tradycyjnie,

mirek

3. Data: 2006-03-05 22:25:29

Od: "work" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" :

> [....]ma mieć możliwość zostawiania 1,2,3-dniowego

A jest taka wogole ? Ja mam philshave z przed roku chyba za 700zl
i top model tez cos za 700zl brauna i zadna nie oferuje
zostawiania 1,2 czy 3 dniowego zarostu , a tez bylem mocno
tym zainteresowany .
Jak ktos wie w ktorych sa te opcje - to niech poda model .

pozdr,
c,

Komora zero w lodowce - czy sie sprawdza?
malarz z Bydgoszczy bardzo potrzebny (do gladzi)
Korytka kabolwe na sufit
[okazja] ! Kufry i skrzynie do Twojego domu !
szafki i taki plastik zamiast szyby