Kompot z rabarbaru.

31. Data: 2010-05-17 06:44:35

Temat: Re: Kompot z rabarbaru.
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Kupić to możemy i kapustę młodą, a u żadnego rolnika jeszcze nie wyrosła
> bez szklarni. Generalnie nowalijki, rabarbar i inne duperele to wytwór
> szklarniowy i pescytydowy.

Co do pestycydów to nie wiem. Ale zapewniam Cię, że żaden rabarbar
sprzedawany teraz w Polsce, ze szklarni nie pochodzi. Rabarbar zbiera
się z gruntu właśnie pod koniec kwietnia i w maju.

Pozdrawiam
Bea

32. Data: 2010-05-17 12:25:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 08:44:35 +0200, Beata Mateuszczyk napisał(a):

> Co do pestycydów to nie wiem. Ale zapewniam Cię, że żaden rabarbar
> sprzedawany teraz w Polsce, ze szklarni nie pochodzi. Rabarbar zbiera
> się z gruntu właśnie pod koniec kwietnia i w maju.

U mnie nawet już zakwitł, używam go od kwietnia, zero chemii, rośnie na
oborniku i kompoście. No ale skąd Paulinka ma o takich rzeczach wiedzieć,
ona woli deprecjonować czyjąś prawdomówność :-)

33. Data: 2010-05-17 15:35:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 May 2010 14:25:36 +0200, Ikselka napisał(a):

> U mnie nawet już zakwitł, używam go od kwietnia, zero chemii, rośnie na
> oborniku i kompoście. No ale skąd Paulinka ma o takich rzeczach wiedzieć,
> ona woli deprecjonować czyjąś prawdomówność :-)

I się dziwię, ze nie zauważyła nigdy, podróżując po Polsce, plonujących
rabarbarowych pól w kwietniu i maju. Bez folii.

34. Data: 2010-05-21 19:03:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

I na migreny niezdrowy.

Ale bez pszesady, raz na jakiś czas, zwłaszcza wiosną,
kiedy trudno o w miarę naturalne (= mało nawożone)
ważywa i owoce, jest pyszny.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

WWL TV
Grzybobrania...
młoda kapusta