Kompot z rabarbaru.

1. Data: 2010-05-11 19:11:47

Temat: Kompot z rabarbaru.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do niego dodajecie dla wzbogacenia aromatu? Tj cynamon, goździki,
cytrynę ze skórką itp? Z samego rabarbaru kompot jest raczej mdły, wiec ja
dodaję cytrynę ze skórą - oczywiście do gotowania razem z rabarbarem, tyle
że wrzucam pod koniec. I dwa goździki - nie więcej. Inne warianty?

2. Data: 2010-05-11 19:30:25

Temat: Re: Kompot z rabarbaru.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> dodaję cytrynę ze skórą - oczywiście do gotowania razem z rabarbarem, tyle
> że wrzucam pod koniec. I dwa goździki - nie więcej. Inne warianty?

Woda, rabarbar i cukier. W Twojej wersji to kompot jabłkowy z rabarbaru.
Wiesz flaki można też zrobić z boczniaków...

--

Paulinka

3. Data: 2010-05-11 19:33:23

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 20:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Co do niego dodajecie dla wzbogacenia aromatu?

Wanilia pasowałaby. I truskawki ;-)

Ania

4. Data: 2010-05-11 19:38:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Wanilia pasowałaby. I truskawki ;-)

Wiśnie, papierówki, maliny. Tylko to miał być kompot z rabarbaru.

--

Paulinka

5. Data: 2010-05-11 20:58:53

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 20:38, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Tylko to miał być kompot z rabarbaru.

Wzbogacony. Więc wzbogacam.

Wczoraj mąż zrobił właśnie rabarbarowo - truskawkowy.

Ania

6. Data: 2010-05-11 21:06:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Wzbogacony. Więc wzbogacam.
>
> Wczoraj mąż zrobił właśnie rabarbarowo - truskawkowy.

Aniu może ja jestem z innego świata, ale rabarbar i truskawki to nieco
inny okres wegetacji.

--

Paulinka

7. Data: 2010-05-11 21:21:03

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> dodaję cytrynę ze skórą - oczywiście do gotowania razem z rabarbarem, tyle
> że wrzucam pod koniec. I dwa goździki - nie więcej. Inne warianty?

Kawałek cynamonu i gożdziki - mało...

8. Data: 2010-05-11 21:47:21

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Aniu może ja jestem z innego świata, ale rabarbar i truskawki to nieco
> inny okres wegetacji.

Może to faktycznie dziwne, ale rabarbar i truskawki to dość częste
połączenie, np. w jogurtach. Rabarbar chyba na przełomie maja i czerwca
można jeszcze kupić?

Ewa

9. Data: 2010-05-11 21:57:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Może to faktycznie dziwne, ale rabarbar i truskawki to dość częste
> połączenie, np. w jogurtach. Rabarbar chyba na przełomie maja i czerwca
> można jeszcze kupić?

Kupić to możemy i kapustę młodą, a u żadnego rolnika jeszcze nie wyrosła
bez szklarni. Generalnie nowalijki, rabarbar i inne duperele to wytwór
szklarniowy i pescytydowy.

Paulinka

10. Data: 2010-05-11 21:59:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 May 2010 21:30:25 +0200, Paulinka napisał(a):

> Woda, rabarbar i cukier. W Twojej wersji to kompot jabłkowy z rabarbaru.
> Wiesz flaki można też zrobić z boczniaków...

Gdzie Ty tam widzisz jabłka?

WWL TV
Grzybobrania...
młoda kapusta